Ga naar inhoud

-->Installeren van Drobo Share netwerkstation niet verbon


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Vandaag heb ik geprobeerd mijn DroboShare juist te installeren. Ik had al een Drobo en heb de DroboShare aangesloten. [b:1951c3e369]1. Ik wil mijn Droboshare juist aansluiten en laten werken.[/b:1951c3e369] - Ik heb alle kabels juist aangesloten. - Computer/Laptop ontvangt het signaal van de DroboShare en ik kan zien via Drobodashboard hoeveel ik van mijn schijf gebruikt heb. - Als ik de Computer/Laptop opstart krijg ik een foutmelding dat dat de pc de netwerkverbindingen niet kan herstellen. -Als ik bij Computer netwerklocaties kijk zie ik; Y:Niet-verbonden netwerkstation (met een rood kruis door het icoon)en Z:Niet-verbonden netwerkstation (met een rood kruis door het icoon) - Het gekke is dat als ik erop klik wel toegang heb tot de Drobo. (Als ik een password instel via Drobodashboard heb ik geen toegang en geeft aan dat het netwerkstation al in gebruik is.) [b:1951c3e369]2. Hoe kan ik remote acces krijgen met mijn DroboShare?[/b:1951c3e369] - Ik heb het geprobeerd met Yoics en is niet gelukt. Wellicht heeft het te maken met bovenstaand probleem. Wie kan mijn helpen het een en ander juist geïnstalleerd te krijgen met veilige afgeschermde toegang? Alvast bedankt voor je hulp! Groeten Marcel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...