anoniem Geplaatst: 19 april 2008 Delen Geplaatst: 19 april 2008 Ik weet dat de experia box een grote ramp is, ook weet ik dat er genoeg topics hierover zijn maar toch in krijg geen antwoord. Hier mij vraag: ik wil een game server starten vanaf een pc die in mijn netwerk staat voor alles en iedereen (niet local dus), die server is goed ingesteld dat weet ik zeker anders post ik hem hier ook niet. Het ligt als je het mij vraagt aan de firewall van de experia box in iedergeval aan die stomme modem. Als het aan de firewall zou liggen zou ik de poorten of wat dan ook daarin moeten openen maar het lukt niet ook niet via de site van kpn. Help me!!!!!! :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2008 Probeer eens op de site van SpeedTouch en bel anders ff die gast van SpeedTouch. Zij kunnen je wel op weg helpen. Je modem is namelijk een SpeedTouch. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2008 Ja ik klopt ik heb het ook geprobeerd op die ene site ja maar niks gevonden :? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2008 nog suggesties mensen??? :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2008 DMZ toewijzen naar jouw IP adress ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2008 ik geloof dat je dat niet eens kan doen, als dat wel zo is leg het me alsjeblieft uit :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2008 Die Experiabox valt wel mee. Je denkt zelf dat het wel eens aan de Firewall van de Experiabox kan liggen. En die kun je na ingelogd te zijn via advanced setting->internet->firewall->attack detection en dan via Level minder kritisch zetten. Probeer dat eens. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen