Ga naar inhoud

Tp link TL-WA850 range extender aansluiten?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb de TP Link range extender TL-WA850 gekocht. Heb hem aangesloten en verbinding laten maken met mijn Ziggo Cisco draadloze modem. Dit ging perfect. Ik de TP link range extender geplaatst op de plek waar ik hem wil hebben. Nu is het draadloze ontvangst signaal van onze tablets volledig bereik terwijl het hiervoor zeer slecht tot bijna geen bereik hadden een verdieping lager. Maar ik krijg beide tablets en mijn mobiele telefoon niet verbonden met de range extender. Wat moet ik nu verder doen om ook nog apparaten op die range extender aangesloten te krijgen? De apparaten krijgen geen verbinding meer met internet ze blijven ip adres ophalen. Apparaat gisteren om 22.45 uur besteld via internet en vanochtend om 12.15 was hij al binnen via de post. Dit ging perfect en heel snel dus maar dit eventjes ter zijde.
Link naar reactie
"de plek waar je 'm wilt hebben" is die wel binnen voldoende bereik met de ziggo router? Als je op die bewuste plek met je telefoon of tablet ook geen verbinding met je ziggo router kunt krijgen (dus de repeater uit!) zal de repeater op z'n beurt ook geen goede verbinding kunnen leggen. Andere plek dus zoeken, met voldoende bereik voor de repeater.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...