Ga naar inhoud

[opgelost ... maar..]vreemd gedrag toegang wifi


anoniem

Aanbevolen berichten

Nieuw modem Arcadyan VGV7519 bij Telfort, werkt prima, al mijn laptops, vaste systemen kunnen surfen zowel via wifi als vast. Ook portforwarding op poort 443 voor mijn Webdav server die ik met mijn zoon in Belgie deel voor zijn muziek/foto werk, werkt prima. Mijn Nokia (Symbian, E72 type) surft ook prima, alleen de teletekst plugin doet het niet... ik dacht dat er dus iets standaard geblokkeerd stond, maar kon niet vinden wat. En de Macbook van mijn zoon kwam er draadloos niet op, vaste kabel wel. Heel vreemd terwijl alles en iedereen verder via de draadloos erop kon. Nog even alleen b en g v/d wifi ingeschakeld, heb kanalen veranderd, helpt allemaal niet. Ik had nog wel het standaard wachtwoord op de sticker aan de achterzijde in gebruik, dus laat ik die toch nog eens veranderen... He.... de teletekst app doet het zonder verdere aanpassing... Mijn zoon komt vanavond thuis.. ben benieuwd of hij met zijn macbook er nu wel op komt...(grote kans dat...?) Herkenbaar? Is het een bug? Heel vreemd in ieder geval.
Link naar reactie
[quote:12089b5b0f="derkdejong"]ja, baas-bovenbaas, dat zijn vervagende begrippen, tegenswoordig :wink: benieuwder evenwel hoe die apple het nu deed....[/quote:12089b5b0f] En je hebt toch dan altijd weer baas-bovenbaas... [quote:12089b5b0f]Berichten: 7911[/quote:12089b5b0f] Zo is het, het gaat om de kwaliteit van de bijdragen, niet om "bladvulling".. :wink: Ik ook....de jongeman kwam pas thuis net voor ik opstond zo te zien.... ook hier is nog geduld nodig.... Als het appeltje het doet... dan ga ik dat zeker even naar Telfort terugkoppelen, het is bepaald niet het eerst dat leken gaan veranderen. Zo een sticker achterop is toch handig om te weten wat je wachtwoord is... dus waarom zou je hem veranderen? Ik had hem veranderd omdat ik meerdere wifi's als access points heb staan (tot 10 gebruikers als jan en alleman hier is) en dan is het handig om alles hetzelfde wachtwoord te geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...