Ga naar inhoud

Router werkt niet meer na firmware upgrade


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik heb net me firmware van me router veranderd naar fonera de router is een linksys wrt 54gl en dat kreeg ik niet aan de praat dus ik me oude firmware er weer op gezet en sindsdien kan ik met geen mogelijkheid verbinding meer maken heb me router gereset stroom eraf laptop opnieuw opgestart etc etc ik krijg geen verbinding heeft iemand hier een oplossing ?? Mvg play112
Link naar reactie
[quote:a24ac5f8bb="play112"]linksys wrt 54gl (..) ik krijg geen verbinding heeft iemand hier een oplossing [/quote:a24ac5f8bb] Bedoel je dat je dan niet meer op de router kunt inloggen via de browser? Had je 'm wel bedraad op je PC aangesloten? Kun je 'm nog pingen? Hoe had je 'm precies gereset? Dus ook via de reset knop aan de achterkant van de router. En deze met een pen dertig seconden ingedrukt gehouden? Ik heb overigens dezelfde wireless router. Had je de op de CD meegeleverde wrt54gl-eu_laug.pdf ook nog gecheckt? Zou het kunnen dat je deze vraag ook op [url=http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=351727]helpmij[/url] hebt gesteld?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...