Ga naar inhoud

Bluetooth-netwerk


Aanbevolen berichten

Hallo, Wat ik me afvraag... Ik heb 2 computers en een nieuwe laptop, waarvan de 2 computers al met elkaar in verbinding staan. Is het mogelijk om een soort Bluetooth-netwerkje aan te leggen, zodat ook de laptop in het hele huis verbinding heeft met dat netwerk? Of zijn er ook andere oplossingen? Bedankt alvast!
Link naar reactie
ja dat kan. er zijn verschillende opties. 1. jij hebt twee pc's aan elkaar verbonden. Zet in één van de twee een w-lan pci kaartje. Koop voor je laptop een w-lan kaart die daar geschikt voor is. Op de pc schakel je internet delen aan en je kan netwerken. 2. zet in één van je pc's een tweede 'normale' netwerkkaart. sluit hier een accesspoint op aan. Hiermee heb je een beter bereik dan van kaart naar kaart. 3. heb je een router? sluit een accesspoint daar op aan en je laptop maakt verbinding met het netwerk. 4. koop een w-lan modem/router. de twee pc's kunnen hier direct op aangesloten worden en je laptop maakt hiermee verbinding. ligt er alleen aan welke provider je hebt. Niet elke provider accepteerd zo'n ding. d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...