Ga naar inhoud

ADSL op twee computers


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een PC met Windows 98SE. Op deze pc zit een internet ADSL aansluiting via een USB-modem van Alcatel. USB-poort is 1.1 Ook beschik ik over een laptop met Windows XP Home Edition. Hierop zit ook een internet-aansluiting, maar dan via de normale telefoonleiding. Deze telefoonleiding wil ik laten vervallen. Ik wil ook de laptop gaan gebruiken om te internetten via ADSL. De laptop heeft USB poorten (2.0) Het is de bedoeling dat er op de laptop gesurfd kan worden zonder dat de PC aanstaat. Nu is mijn vraag, hoe sluit je zoiets aan en wat heb je ervoor nodig (router?).
Link naar reactie
Ze verkopen van Alcatel zo'n mooie SpeedTouch die ook geschikt is voor meerdere pc's. Niet al te duur, en je hebt in één klap een router, een switch met vier poorten, en de mogelijkheid om later een printertje op het ding aan te sluiten - zodat je van allebei de pc's kunt printen zonder dat de andere aanstaat. Scheelt een heleboel moeite, zo'n ding, installeert zich praktisch helemaal zelf...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...