Ga naar inhoud

Mail van NAS is 'ongewenst' geworden. Hoe kan ik dit verhelpen?


Aanbevolen berichten

Ik laat mijn NAS (Synology 212+) dagelijks een backup maken naar een externe HD. Steeds als dat gebeurd is stuurt de NAS mij een e-mail. Tot voor kort ging dit altijd goed, maar sinds enkele weken wordt deze mail structureel door Windows Live Mail als 'ongewenst' aangemerkt, ook nadat ik de afzender (en het domein) heb toegevoegd aan de lijst met veilige afzenders. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...