Joep_ct Geplaatst: 30 mei 2015 Delen Geplaatst: 30 mei 2015 Ik laat mijn NAS (Synology 212+) dagelijks een backup maken naar een externe HD. Steeds als dat gebeurd is stuurt de NAS mij een e-mail. Tot voor kort ging dit altijd goed, maar sinds enkele weken wordt deze mail structureel door Windows Live Mail als 'ongewenst' aangemerkt, ook nadat ik de afzender (en het domein) heb toegevoegd aan de lijst met veilige afzenders. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 31 mei 2015 Delen Geplaatst: 31 mei 2015 Misschien móet je om de zoveel tijd, de firmware update uitvoeren, meestal gebeurt dat automatisch, maar als dat om welke reden, dan ook, niet gebeurd, dán handmatig. . https://www.synology.com/en-us/support/download. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.