Ga naar inhoud

(goedkoop) Games (COD: MW2) online kopen


Aanbevolen berichten

Ik merk dat mensen inderdaad met sites/overzichten komen met zelfs nog goedkopere prijzen. Maar het komt er eigenlijk op neer dat je 'gewoon' bij Free Record Shop moet kopen voor een betrouwbare levering / normale prijs. De rest 'lijkt' allemaal goedkoop en niemand heeft er ervaring mee. Ik dacht dat het idee van pre-order was dat je de game binnenkrijgt op de dag dat het uitkomt en dus dat je niet naar de winkel hoeft. EDIT: Mediaoffer komt er nog goed uit (recensie) => http://www.mediaoffer.nl/pc/214 Iemand daarmee ervaring met pre-order?
Link naar reactie
Freerecordshop zou ik dus absoluut niet doen, tenzij je echt je fix moet hebben, want die zijn gewoon altijd te duur. Een beter alternatief is de Mediamarkt. Die willen nog wel eens op een dusdanige manier inkopen en/of acties hebben dat je een stuk goedkoper uit bent (vaak console-spellen voor 55 euro tov 65 bij FRS bv) e-plaza (Bart Smit) is ook een winkel om in de gaten te houden (Wii Plus voor 77 Euro op het moment tov 89 elders). En wat bijna vanzelfsprekend zou zijn : koop niet op de dag van release. Bij spellen die niet zo hard lopen zie je dan al een prijsdaling (Halo:ODST daardoor geen 65 maar 33 euro ... ) die zulke spellen dan wel weer de moeite waard maken. En soms zie je winkels (zeker nu zo vlak voor de feestdagen) met acties komen waardoor je tijdelijk goedkoper kunt inkopen. Dynabyte ook niet vergeten. Voor console-spellen minder interessant (met kortingskaart vaak nog steeds duur), maar voor pc-spellen zeker in combinatie met kortingskaart een blik waardig. ie : stort je niet blind op een aankoop, maar kijk, vergelijk en wees geduldig. Geduld is vaak een hele schone zaak zelfs voor de zogenaamd 'limited edition'-varianten (Spore : Galactic edidtion lag voor 30 euro laatst bij e-Plaza ... ).
Link naar reactie
Heb weleens wat gekocht bij cdwow, wel enorm trage levering (3+ weken). Beter alternatief is de engelse amazon, daarbij is het via tnt in een dag of 3 in huis. Overigens zijn er ook sites zoals direct2drive, g2play.net etc waar je alleen serie nummers kunt kopen (soms inclusief download van de game, soms niet, aangezien modernwarfare via steam gaat kun je hem dus downloaden). Direct2Drive heb ik weleens iets gekocht (2x battleforge retail), g2play.net is vaak offline. Er is nog een site waar ik weleens een world of warcraft gamecard heb aangeschaft ben hem alleen even vergeten:P.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:eb71f0e17d="Vandread"]For the record: Ik kreeg MW2 binnen van cdwow een week na de officiele release. Viel me opzich mee, wel fijn dat ik ook l4d2 had gepre-ordered dus had ik ineens een overkill aan shooters ;)[/quote:eb71f0e17d] Hangt bij cdwow er een beetje af van wanneer de "boot" gaat, iig garanderen ze geen snelle levering. 2 leden van de xfire groep hebben hem op onlinekeyshop.com gekocht, 1 daarvan was een illegale key en werd na ongeveer een week van zijn steam account verwijderd. Hij kon vervolgens kiezen uit refund, nieuwe key of left 4 dead key of een gift voucher.
Link naar reactie
Yup, that was me :P Overigens van de online shops die de Steam key verkochten, waren 95% allemaal gebanned. Onlinekeystore was dus niet de enige (G2play, etc.) Die hadden alle keys goedkoop ingekocht in Azie. Nu hebben ze ergens anders retail versies ingekocht, die wel goed werken. Onlinekeystore heeft het wel netjes afgehandeld en ik heb gewoon een Replacement aangevraagd en me key werkt nog steeds perfect. Voor ¤30,- gekocht trouwens. Toffe game ook nog is :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...