Ga naar inhoud

Computertotaal gamen via Xfire (msn voor gamers, 30 leden)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    105

[quote:5fabf12cbb="MarcoP"]Misschien een idee om een lijst bij te houden in de topic zelf? Is maar een suggestie... :roll:[/quote:5fabf12cbb] Zo bedoel je? Members Online: 9 aeonfast Crazy Monkey FTI Mirage Mtouch Remco || Gohosting.nl *** SdK TheGameMen {S8G}r jw33 Members Offline: 16 dutchboy13 GamerMark kappiey Lt. Weasel masterofhardcore612 mellisch (sigmund) mike1982denhaag Moist.Sun-Tzu Remco | Gohosting.nl repr Sjaakie Solstice_NL TheGrinch vandreadjoost λ Lamarr² ت λ T66
Link naar reactie
[i:9af43d37fa]Het lijkt me duidelijk dat Xfire geen TMF Chat / FOK is. Mocht je wel behoefte hebben aan onzinnig gebrabbel, doe dat dan op de juiste plaats en iriteer er geen mensen mee op xfire die je amper kent welke het verkeerd op kunnen vatten.[/i:9af43d37fa] Zal es kijken of ik een avondje iets kan spelen via hamachi/xfire, als ik ga css pubben zal ik xfire es aan zetten...
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
[quote:54c1e05053="steeldevil"]Je mag wel Left 4 Dead gaan spelen sdk :lol: Een hele verbetering vergeleken met swat4. Voordat je erover begint, de game is inderdaad niet perfect :P[/quote:54c1e05053] Ik zie het verband tussen swat4 en left 4 dead niet behalve dat het beide first person shooters zijn... verder snap ik niet wat deze opmerking bijdraagt aan het xfire topic. Zie ook helemaal geen reden om in te gaan op de kwaliteit van left 4 dead:S. (moest schijnbaar replyen dus dat doe ik dan maar:P).
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Een aanrader is Call of Duty 5: Zombie mode. Dat is echt gruwelijk vet. Gewoon zoveel mogelijk rondes overleven en steeds komen er meer zombies. Bij ronde 13 is het billenknijpen, want verder dan dat zijn we nog niet gekomen (SDK, FTI en ik) Ook kan je met je behaalde punten kamers openen, waar weer beter wapens liggen. Ook via die kamer komen zombies. Echt het proberen waard.
Link naar reactie
Zo na lange tijd weer eens me pc een nieuw leven in geblazen, af en toe weer rondgekeken op C!T en xfire weer gedownload ik ben klaar om af en toe weer wat te gamen. Heb me aangemeld en heet op xfire joddi en wil weer css gaan spelen nog meer css fans hierzo?(als ik me acount gegevens nog ergens kan vinden) Groetjes, Jordi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...