Ga naar inhoud

Computertotaal gamen via Xfire (msn voor gamers, 30 leden)


Aanbevolen berichten

Als je wilt chatten via een microfoon gebruik dan gewoon teamspeak... Skype is niet echt geschikt voor gamers omdat het veel cpu, geheugen en bandbreedte pakt. Overigens heb je voor TS2 ook geen server nodig, in het programma zit gewoon een serverlijst met gratis servers. Hierop kun je gewoon een private channel aanmaken.
Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    105

Ventrilo haat ik sowieso. Ligt het aan mij of stamt die software uit het stenentijdperk ? heeft nooit fatsoenlijk bij mij gewerkt. Skype werkt perfect, ik zou eens een van de nieuwere versies downloaden, geen problemen mee. Ik heb namelijk vaker dat ik het gesprek open laat staan en even ga eten. Als ik dan na een half uur later terug kom staat het gesprek nog gewoon open.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:7afd3bda17]De eerste test met World in Conflict was een succes. Spelers: SdK t66 Aeonfast thegamemen Deze spelers hebben met elkaar via het hamachi netwerk gespeeld (voor de geinsteresseerden, dedicated few player mode 2-2 server). Hierbij zijn de teams steeds gerouleerd om het eerlijk te houden. Starttijd: 19:30 Eindtijd: 22:00 De test was een succes dus. Zeker voor herhaling vatbaar! [/quote:7afd3bda17] :)
Link naar reactie
Jeeuuuj WiC was echt fun :P Een af en toe licht geirriteerde SDK omdat ik niet geheel gehoorzaam was aan zijn orders. Ik was overigens de grootste noob daar, ik had de game diezelfde dag pas geinstalleerde en voor de eerste keer gespeeld. Werd dus dik ingemaakt. Ik zie uit naar de volgende match ! Wanneer zullen we ? SDK en ik zullen nog onderling wat "trainen" (Alsof SDK Dat nodig heeft, hij is _ziekelijk_ goed in WiC).
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...