Ga naar inhoud

Computertotaal gamen via Xfire (msn voor gamers, 30 leden)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    105

ja, i know. maar ik had hem even gedownload gister maar terwijl hij downloade ging ik toch even proberen mee te racen en dat ging gewoon :) bleek later bij de installatie dat ik al 1.10 had. wel jammer dat na die ene race iedereen weg ging :P maarja, zullen we de volgende x crash up derby doen? en dan alleen crashen? dat is vet lachen =D Greetz,
Link naar reactie
Inderdaad goeie ouwe tijd! SOF II was echt een zéér goed spel met uitstekende gameplay. Spijtig dat ik het niet meer vind, anders had ik het al lang weer gespeeld. [quote:3924318424]dan beter SOF II. spelen we nu op school ook de heletijd. is vet.[/quote:3924318424] hoe doen jullie dat, kan je het tegenwoordig via het internet downloaden? Of heb je nog degelijk je originele CD nodig?
Link naar reactie
je kunt een Multiplayer test downloaden van internet. ik heb de setup op mn USB-Stick gezet en installeer het op elke computer waar ik achter zit (A) Net als Battlefield 1942 MP Demo. ook een aanrader. Hier kun je soldier Of Fortune 2 MP Test vandaan halen: http://www.gamersnet.nl/demos/soldier_of_fortune_ii_double_helix_multiplayer_test/ en dan kun je via local met elkaar spelen. als alles op 1 netwerk zit dan. maar dat is vaak wel zo. Greetz,
Link naar reactie
Die mp test kun je geen sof2 noemen. De volledige game is een stuk beter (andere wapens, knockback is niet zo extreem) en de demo heeft slechts 1 map. Vorige week zag ik toevallig soldier of fortune 2 voor 2.99 in de winkel liggen (free record shop en dynabyte). De online community is echter wel een beetje dood helaas. Enige wat is overgebleven zijn de extreme en real damage servers, de game lijkt dan meer op CS dan op sof2.
Link naar reactie
ik ga hem nog wel eens halen. hij ligt nu bij een oud klas genoot van me maar die zie ik nooit meer. merkte idd al een hele poos geleden dat het aan het dood bloeden was. enige voordeel nu is dat je elkaar makkelijker kunt vinden. Al heb je wel een "Search Friend" optie. dan nog even iets Off-Topic, SDK jij hebt in je onderschrift van die linkjes staan. ik vraag me al een hele tijd af hoe ik zoiets moet maken. dat ik mn eigen tekst typ zegmaar en daar een link aan kan plakken. is dat makkelijk uit te leggen? Greetz,
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:4490039c88="aeonfast"]Sorry hoor, maar ik vind dit erg laag om dit op het forum te posten, zodat iedereen dat kan zien. En dan vooral met ''allemaal even lezen'' Het is geen wereldnieuws zeg. Als je niet met hem kan omgaan, praat dan ook niet met hem, anders kom tot op een oplossing met SDK persoonlijk![/quote:4490039c88] Ik ben me ervan bewust dat het flauw is dit te posten. Maar ja, hij zet me uit de ct xfire groep en dan post hij zoiets das nogal flauw dan lok je een flauwe reactie uit natuurlijk :P. Dit is geen request voor een invite sdk :lol: voor de duidelijkheid.
Link naar reactie
[quote:fad1b855b4="steeldevil"][quote:fad1b855b4="aeonfast"]Sorry hoor, maar ik vind dit erg laag om dit op het forum te posten, zodat iedereen dat kan zien. En dan vooral met ''allemaal even lezen'' Het is geen wereldnieuws zeg. Als je niet met hem kan omgaan, praat dan ook niet met hem, anders kom tot op een oplossing met SDK persoonlijk![/quote:fad1b855b4] Ik ben me ervan bewust dat het flauw is dit te posten. Maar ja, hij zet me uit de ct xfire groep en dan post hij zoiets das nogal flauw [b:fad1b855b4]dan lok je een flauwe reactie uit natuurlijk[/b:fad1b855b4] :P. Dit is geen request voor een invite sdk :lol: voor de duidelijkheid.[/quote:fad1b855b4] Dat maak jij ervan. Je kan er ook gewoon op reageren in plaats van flauw en kinderachtig gaan zitten doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...