Ga naar inhoud

Computertotaal gamen via Xfire (msn voor gamers, 30 leden)


Aanbevolen berichten

[b:d7c2466bff]Wat is het?[/b:d7c2466bff] xfire is een chatclient zoals windows live messenger (msn) maar dan gericht op gamers. [b:d7c2466bff]Wat is het nut van xfire?[/b:d7c2466bff] Het bijzonder aan xfire is de mogelijnlijkheid INGAME (in het spel dus, zonder alt-tab te gaan) te kunnen chatten met mensen binnen en buiten de game. [b:d7c2466bff]Voordelen:[/b:d7c2466bff] -automatisch een aparte groep met C!T contacten, ze komen dus niet automatisch op je friends list. -Xfire houd desgewenst bij hoe lang je gamed. -bijhouden van je speeltijd (afgelopen 7 dagen en totaal) -joinen van spelende "friends" met 1 knop -joinen van teamspeak van "friends" met 1 knop -screenshots maken -fimpjes capturen (kun je beter met fraps doen) [b:d7c2466bff]Aantal leden van het computertotaal forum:[/b:d7c2466bff] 24 [b:d7c2466bff]Websites: [/b:d7c2466bff] www.xfire.com [b:d7c2466bff]Aanmelden bij niet officiele ! C!T gebruikersgroep: [/b:d7c2466bff] http://www.xfire.com/clans/computertotaal/ [b:d7c2466bff]Vind je de aanmeld knop niet klik dan hier:[/b:d7c2466bff] http://www.xfire.com/clans/computertotaal/apply/ [b:d7c2466bff]Regels[/b:d7c2466bff] -normale fatsoensnormen -geen spam -leden van de groep zijn GEEN wandelende encyplopedien, daar is www.google.nl voor uitgevonden. [b:d7c2466bff]wat spelen wij:[/b:d7c2466bff] alles wat meerder mensen hebben maar met name (meeste via hamachi) cod5 coop cod4 bf2 (64 player map met bots mod) left 4 dead coop/versus flatout 2 grid world in conflict red alert 3 [b:d7c2466bff]Leden:[/b:d7c2466bff] =DmgC= Invisible/Crazy [cXn]iXVI DarkSurrender JumpingFreak MyUtd4Life Q4U-Hosting.com | Remco repr SdK {TG}Kappiey aeonfast Members Offline: 30 *|HF-Sigmund <<{BLS}>>.~Shade`. Bakp0a Catw♥man™☆ Cedal FTI Gamer4Life-NL Grinch hellevoet hoy14 Joddi JW3 (7th) koekblik29 LambaL Lt. Weasel M-Montana masterofhardcore612 megastaal mike1982denhaag Mirage Moist.Sun-Tzu Mtouch Remco | Gohosting.nl Sjaakie Solstice_NL vandreadjoost visical charmed λ Lamarr² ت λ T66 ☼FZ-46 ☼
Link naar reactie
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    105

[quote:68c4f6f489="MReLecTro"]hamachi ? gebruik ik echt nooit :S Vind het niet écht interessant.. Maar eh .. i joined ur club :P cya ingame ozzo[/quote:68c4f6f489] Nee daarom, ik doelde op het hamachi topic. Maar met 16 gebruikers en honderden games en tijden waarop mensen online kunnen zijn werkt dat gewoon niet:D. Welkom:P.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:0dfa840a98="kappy"]Ik zit ook veel op xfire, kan je ook mekaar mee spreken via microfoon, is erg handig. Mijn naam is kappiey.[/quote:0dfa840a98] mja, dat vind ik nou net via xfire erg slecht :S .. daarvoor gebruik ik Ventrilo. Je bent van harte welkom op onze server (zie onderschrift). Kwaliteit via Ventrilo is vele malen beter, en verbruikt 3x zo weinig bandwith als TS en 7x zo weinig als Xfire ..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...