Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    341

als echte dps warrior zou ik gaan voor 2x 1h. Wij hebben er eentje die echt insane dmg doet, maar hij gebruikt ook bijv mail dingen voor de stats. hij staat altijd op nummer 2 bij ons in de dmg done meters, op 1 staat een rogue met perdition blade. de nummer 3 zit altijd een heeeeel eind bij hun vandaan. Wij hebben gisteravond voor het eerst BWL gedaan. we hadden tijd over nadat we raggie weer erg snel dood hadden (Major Homo + Raggie binnen een uur dood). we hebben 3 pogingen gedaan op razorgore om te zien wat er gebeurd en te leren. we wisten wel wat de taktieken moesten zijn. bij de derde poging hadden we nog 6 eieren staan, wat toch wel redelijk goed bleek te zijn voor een groepje die het voor het eerst probeert. Misschien kan/wil iemand dit gevecht meer uitleggen die het kent?
Link naar reactie
Hm dus toch 2x1-handed. Ik dacht dat de crit van een 2-handed het verschil zou maken. De warrior waar ik het over had heeft op 1 van de 2 zwaardjes crusader laten zetten :). Hij ging met 2 1-handed tanken en dat werd door de party niet zo gewaardeerd (gelukkig was ik daar niet bij, ze wipte nogal vaak). Ik kreeg het er bij hem niet in dat je als mt wel een shield Moet gebruiken, als healer heb je het extra lastig als je mt snel dmg krijgt terwijl je caster onder vuur ligt.
Link naar reactie
Ik heb [url=http://www.thottbot.com/?i=5299]Helm of Fire[/url] voor maar 8g bij mekaar zien te sprokkelen, in AH kost hij rond de 20-30g, de mats (8x Heart of Fire voor maar 7.5g + nog wat) een Elemental leatherworker gezocht en die heeft het voor mij gemaakt. Hij een skill erbij, ik een helmpje erbij. Ik ging gister even ZF doen met een 45 paladin als tank, 47 priest healer, 49 rogue, 52 mage en ik (45 rogue). Aan het einde naar alles te hebben gedaan kwam ik toch nog boven de 52 mage uit in dmg, scheelde maar 2000 ofzo, maar toch (49 rogue uiteraard boven mij) :D
Link naar reactie
[quote:0ed3e6d42f="Rapier"]Hm dus toch 2x1-handed. Ik dacht dat de crit van een 2-handed het verschil zou maken. De warrior waar ik het over had heeft op 1 van de 2 zwaardjes crusader laten zetten :). Hij ging met 2 1-handed tanken en dat werd door de party niet zo gewaardeerd (gelukkig was ik daar niet bij, ze wipte nogal vaak). Ik kreeg het er bij hem niet in dat je als mt wel een shield Moet gebruiken, als healer heb je het extra lastig als je mt snel dmg krijgt terwijl je caster onder vuur ligt.[/quote:0ed3e6d42f]Dat ligt er dus aan wat hoe je gespecced bent, ik werk met een 2h zwaard nu (warmonger, moet Smoosh wel kennen :wink: ) en ik ben arms specced. M'n MS is best gevreesd in WSG geloof ik :D
Link naar reactie
ja Warmonger zuigt :P kan je beter voor dat zwaard gaan met die holy shield ben evne naam kwijt. Maar ik had op dat lvl stoneraven d8 ik met al die nice stats, Str/Agi/Stam. Heb nu ice barbed spear.. die is pas vet :O volgende wapen word of Epic van AV of Epixx Van ZG! Gister voor het eerst naar Scholo geweest met me warrior :) Deathbone breastplate geloot, voor als ik een keer moet offtanken. Verder heb ik geen 1 keer mobs geaggro'd :O *Heil*
Link naar reactie
Ik ben nu zelf Fury specced 18/33 [ Arms / Fury ] heb een dualwield setje met Brutality blade in offhand , Crul'Shorukh in mainhand [ axe van nefarian ] Ook heb ik Untamed blade , ashkandi [ van nef ] , en deathbringer [ onyxia ] Je gebruikt 2h vooral in PvP met fury , dualwield [ 2x 1h ] in PvE :) Ik top vaak de damagemeters , vooral als ik nog een shaman heb ook , en ik supply rogues ook nog eens met 5/5 improved battleshout. zal vande week ffies een nieuw allakhazam profile uploaden. Vanavond AQ Gate opening :D zal jullie geupdate houden op progress:) @ Smoosh : Execute crits tellen niet ;) ik heb geloof ik 1500 Heroic Strikes gehaald en 1500 Bloodthirsts in PvE met m'n 1handers , met m'n 2h kom ik wel boven de 2000. Zit nu op 1200 AP met battleshout en 31.05% crit :D Ga alleen minder WoW spelen en alleen nog AQ doen denk ik , $#@-examens ;) Edit : daar is m'n profile alweer : http://wow.allakhazam.com/profile.html?939051 check de onderste bag en bovenste 2 slots voor m'n dualwield , ze moeten daar anders werkt m'n weaponswitch macro niet ;)
Link naar reactie
Aq ruled echt! weer nieuwe uitdagingen... De 20 man hebben we al uitgelopen.. en met de 40man hebben we de eerste 3bosses kapot! Leuk om weer eens ergens anders te wipen dan alleen in BWL.. Bij de servers waar AQ nog open moet gaan......... Koop nu je Nature ress gear die prijzen schieten omhoog zodra echt iedereen weet dat je die echt nodig hebt. Bij ons gaat de Jaspers Link of Nature ress (+19) al weg voor 40g+
Link naar reactie
Dat sis toch de mace die je via Cenarion Circle krijgt? in combo met 2 andere epix? Of zit ik er nu compleet naast... Ik heb me nooit echt verdiept in wapens ect.. Ik heb The Will of Arlokk + de 22int enchant.. Probeer nu nog de Tidal Loop te krijgen (quest) voor nog wat xtra fire ress. Ik zit nu op een een kleine 200 fire ress unbuffed :)
Link naar reactie
Nee, dat is de mace die van de dragons dropt die los lopen. Check thottbot anders. Beste feral wapen die je kunt krijgen maar de droprate is niet echt denderend en de spawnrate ook al niet, ik wil toch proberen dat ding te krijgen maar dan moet ik mijn guild zover krijgen :). Je kunt er ook een off-hand naast gebruiken en dat is wel relaxed.
Link naar reactie
[quote:21f4894a17="Rapier"]Nee, dat is de mace die van de dragons dropt die los lopen. Check thottbot anders. Beste feral wapen die je kunt krijgen maar de droprate is niet echt denderend en de spawnrate ook al niet, ik wil toch proberen dat ding te krijgen maar dan moet ik mijn guild zover krijgen :). Je kunt er ook een off-hand naast gebruiken en dat is wel relaxed.[/quote:21f4894a17] Oh... je hebt het over die Mace van één van die World Dragons... Die darken zijn wel cool maar ze spawnen haast nooit. Als ze spawnen weet echt heel de server het want dan zie je door alle chat teksten staan als "A strange tremble roams the world ect" Dan gaan dus alle high end guild los en heb je bijna geen kans oop loot. Ik Speel ook praktisch geen feral. Ik ben een resto druid fully equiped in Cenarion en een petit Tier2 (de cap) Verder heb ik Finklesteins Lava Dredger en Die Staff met de Slanngen kop. Gisteren voor het eerst de AQ 40 man gedaan...... We hebben nu al 8 epic mounts die je alleen iin AQ kan gebruiken die dingen zijn echt the Phat! We wipen nog op de eerste boss... alles neemt veel tijd in beslag aangezien de creeps snel respawnen. De Boss opzich is wel leuk ----> als mensen met een guild kunnen gaan Neem veel mages en warriors mee... De boss doet veel aan mindcontrol ( maakt die gene 5x groter) en laat jou je maten aanvallen. op 75% 50% en 25% Maakt hij 2 klonen van zichzelf en die moet je eerst doden voor er weer health bij hem af gaat. Warriors zijn nodig om de klonen te tanken je hebt er dus standaard 3 en je hebt reserve nodig tegen de mind control. Mages moeen de mindcontroled sheepen... Verder is mana drain heel handig in deze Instance.
Link naar reactie
Die mace ja :). Ik ben ook resto maar heb niet alle talents erin gedaan. Zit nu op 0-20-31 en in de battlegrounds ga ik vaak wel feral. Het enige wat ik echt mis is heart of the wild. Ik heb al 1 epic wrist uit mc die mooi aansluit (24 str, 8 stam). Niemand hoefde dat ding dus minimum bid was genoeg hehe.
Link naar reactie
Mja kijk, alle healing leather win je sowieso vaak wel of je hoeft alleen tegen andere druids op te bieden. Feral gear is zo moeilijk om aan te komen omdat het vaak voor rogues is bedoelt en de hele party stijgert als je erop wilt rollen. Daarom geef ik meer de voorkeur aan feral gear atm. Ik zit nu ook al op +300 healing met 5200 mana en dat lijkt me wel redelijk goed voor mc/bwl. Ik moet nog een betere head, shoulders en cape vinden maar ik voel er weinig voor om met pug's dm west in te gaan :).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...