Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    341

Hoe dan? Ik kan opzich wel lvl47-48 aan, dus die vuur elementals, magma elementals, golems en dwergen, alleen waar moet ik anders levelen? Ferelas heeft maar een paar quests, heb alles in STV, BB, Arathi en SS al gedaan. Soms solo ik library van SM nog wel eens, dat ging ontiegelijk snel tot ik lvl43 werd, aangezien toen de 33-34 mobs geen XP meer geven. Waar moet ik dan lvlen? Anders gewoon gaan grinden ipv questen? Zo ja waar?
Link naar reactie
Tanaris is idd een mooie plek om te levellen rond lvl44. Je kunt al die gobo quests makkelijk doen :). Btw, je kunt beter op groene/gele mobs farmen/grinden dan oranje/rode mobs. Het scheelt je enorm veel tijd. Je kunt de Badlands ook nog wel doen maar daar zijn niet zo heel veel quests. Een paar runs in Uldaman/Zul Farrak zullen je ook wel verder helpen :).
Link naar reactie
Jep die mannekes. wat ik ook aanraad als warrior * koop Blade of titans.. die doet het erg fijn * enne doe er dan een weaponchain op. disarm = de meest walgelijke skill op een warrior. dan gaat je dps van 300 naar 20.. :p en je skills werken nie.. minder rage.. suckage deluxe. Waar ik ook voor zou gaan als ik jou was is Str + agi items. Ik ben nu lvl 54 en heb 17.5% crit in battle stance. 3400 hp wat ik heb is meer dan voldoende om alle gastjes te slopen aangezien ik veel meer crit
Link naar reactie
Ik ben een rogue, geen warrior lol (kan dus ook geen 2H) Str + Agi = Tiger Sta + Agi = Monkey Ik heb nu meeste of alleen agility, of sta + agility. Stamina heb ik wel nodig als rogue, soms haal ik teveel aggro omhoog en kan de tank het niet meer volhouden, dan word ik opeens de tank, feint werkt maar op een mob en heeft een cooldown, dus dan heb ik me hp wel nodig. Ben nu overigens Combat (Sword) build gegaan, maar ik zag gistermiddag een undead rogue lopen in IF, hij pakte zo een andere lvl60 rogue in 2-sec dood, waarschijnlijk deed hij dan Cold blood --> Ambush met een langzame dagger, veel damage dus, rogue was iig. meteen stuk. Guards meteen erop af, hij vanished, meteen 20 60s stonden er van waar is hij.. :D Zoiets wil ik ook dus :D
Link naar reactie
[quote:5b19b30cb2="ge0rgiie"]Guards meteen erop af, hij vanished, meteen 20 60s stonden er van waar is hij.. :D Zoiets wil ik ook dus :D[/quote:5b19b30cb2]Totdat er een warlock voorbij komt met een felhunter. Vermaak me altijd enorm als ik gestealthte rogues om me heen zie wurmen terwijl ik steeds met mijn voorkant naar hun gericht blijf.
Link naar reactie
[quote:0d359f2ff9="ge0rgiie"]Vind het altijd wel lachen hoe warlocks toch lesser invisiblity detection buffen, terwijl het niets helpt tegen stealth.[/quote:0d359f2ff9]Waar bedoel je dat? Er zijn momenten waarop de buff wel nuttig is alhoewel die momenten idd wel zeldzaam zijn :D. Diremaul is zo een mooi voorbeeld, sommige mobs zijn nl. invisible en die dwalen rond (heb je dus een lekkere add tijdens een gevecht). Battlegrounds mik ik hem er op, hoevaak ik wel niet gedispelled wordt (iig minder kans om de demon armor bij de eerste dispel kwijt te raken).
Link naar reactie
[quote:6ec00e1e6c="ge0rgiie"]Vind het altijd wel lachen hoe warlocks toch lesser invisiblity detection buffen, terwijl het niets helpt tegen stealth.[/quote:6ec00e1e6c]Idd, invisibility is niet stealth. Maar paranoia aura van mijn felhunter daarentegen wel. Ik vind de racial van mijn gnome trouwens ook erg lekker: Escape artist. Als ik word geroot, ben ik binnen 2 sec weer vrij :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...