Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

[quote:7520d959f0="Montronax"]@Rapier: Haha :)[/quote:7520d959f0]Je had de priest moeten zien toen de mage een named guard pullde :D. Heel die run was een en al gezeik, ook omdat de mage de ony quest in sw ff-tjes ging doen en wij daarop gewacht hebben (ja dat is achteraf best wel dom maar wij wisten dat niet, hij had niks gezegd :P). Iemand anders nog leuke avonturen beleefd? :)
Link naar reactie
  • Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    341

[quote:2877821504="TeH.SMooSH"]@ Rapier, ik ga af en toe mee naar MC en die shit. maar verder nie zoveel.. af en toe ZG maar kijk nog wel even wat ik ga doen. mage is namelijk ook mooie char ;-) doe straks iets van 750 crit met m'n frostbolt (A) ode aan frostbuild en shatter.[/quote:2877821504] Niet alle gear en vast niet goede fire proc.. Hoe ga je MC dan doen?? Damn ik kan echt niemand die opgewonden world van lvlen...behalve jij dan. Hoeveel chars heb je nu op 60??
Link naar reactie
ik heb nu de volgende kandidaten: lvl 60 rogue (1e) lvl 60 paladin (2e) lvl 60 Warrior (3e) lvl 48 Shaman (word vast niet 60) lvl 43 mage (word 4e) en @ Rapier Je heb als dps warrior weinig fire res nodig. gewoon achter de mob blijven. de meeste damage word naar voren geblazen en de andere krijgi k wel erbij van healing niet echt veel problemen ofzo :) Mage gaat grinden trouwens wel hard hoor :o kheb gemiddeld 35k per uur
Link naar reactie
[quote:b25f216b49="TeH.SMooSH"]Je heb als dps warrior weinig fire res nodig. gewoon achter de mob blijven. de meeste damage word naar voren geblazen en de andere krijgi k wel erbij van healing niet echt veel problemen ofzo :) Mage gaat grinden trouwens wel hard hoor :o kheb gemiddeld 35k per uur[/quote:b25f216b49]Mwoah aan de ene kant heb je wel gelijk maar aan de andere kant, als iemand per ongeluk aggro trekt en de mob draait zich om dan blaast hij jou zo omver (vooral die firelords willen nog wel eens random wat gasten neerknallen). Enkele bosses maken ook gebruik van aoe, dan moet je echt wel wat res hebben maar echt gek veel niet hoor, 60/80 buffed is redelijk wat. Dat heb je zo als je een paar items vind met +10/15. Gewoon die dark iron plate items voor elkaar fixen :). Je shammie niet meer? Als er 1 char is waar je zo enthiousiast over was dan was die het wel :) :). Ik heb nu Warlock 60 (1e) Warrior 38 (2e) Druid 60 (3e) Priest 28 (4e) Ik tel nu alleen ff de chars boven de 20 mee :P. De warrior laat ik liggen, de server is echt klote en ik wordt om de haverklap aangevallen wat het grinden niet echt aantrekkelijk maakt. De priest speel ik zo nu en dan mee samen met mijn broer maar echt serieus zal het wss niet worden.
Link naar reactie
[quote:02c5786ca0="Vunce"][quote:02c5786ca0="Therasan"]Hmmmmm Mijn druid heeft nu 214 fire ressistance. Ga je dit goed buffen voor bv. BWL schiet dit flink door. :roll:[/quote:02c5786ca0]BWL is toch vooral Shadow Resistance?[/quote:02c5786ca0] Vooral geen resistance >) alleen firemaw heeft FR nodig voor melee/tanks , ook FR op vael
Link naar reactie
Nou eindelijk met m'n mage 2 lvls rested xp weggegrind.. het is nu echt op :P dus nu gaan we weer questen. Gister weer plezier gehad met een lvl 60 priest die het nodig vond om me 2 x te ganken. Dus tja ;-) sheep ftw.. maar goed hij had epixx mount dus dan begin je niet veel. heb in 3 dagen tijd 40g verdiend.. dus mag weer trots zijn. waarschijnlijk zondag lvl 45.. en dan is wsg probeeren.. zodat die lvl 49's niet teveel resisten. en natuurlijk naar ZF.. die staf is wel heel erg fijn. dropt er nog meer voor mage in ZF?
Link naar reactie
Ik ken iemand die heeft: Warrior level 60 (Epic mount) Priest level 60 (Epic mount) Rogue level 60 (Epic mount) Warlock level 60 (Epic mount) Mage level 31 En daarnaast nog iemand met: Rogue level 60 (Epic mount) Hunter level 60 (Epic mount) Priest level 60 (Epic mount) Mage level 60 (Epic mount) Zelf heb ik: Hunter level 60 Warrior level 60 en ben bezig met een priest en een rogue.
Link naar reactie
[quote:a77791ba2d="Montronax"]Ik ken iemand die heeft: Warrior level 60 (Epic mount) Priest level 60 (Epic mount) Rogue level 60 (Epic mount) Warlock level 60 (Epic mount) Mage level 31 En daarnaast nog iemand met: Rogue level 60 (Epic mount) Hunter level 60 (Epic mount) Priest level 60 (Epic mount) Mage level 60 (Epic mount) Zelf heb ik: Hunter level 60 Warrior level 60 en ben bezig met een priest en een rogue.[/quote:a77791ba2d] Nu heb ik alleen de twijfel of dit stoer is of gewoon geen leven
Link naar reactie
[quote:9a91eb0fd4="TeH.SMooSH"]ik heb nu de volgende kandidaten: lvl 60 rogue (1e) lvl 60 paladin (2e) lvl 60 Warrior (3e) lvl 48 Shaman (word vast niet 60) lvl 43 mage (word 4e)[/quote:9a91eb0fd4] En later zeg je: [quote:9a91eb0fd4="TeH.SMooSH"][quote:9a91eb0fd4="Montronax"]Ik ken iemand die heeft: Warrior level 60 (Epic mount) Priest level 60 (Epic mount) Rogue level 60 (Epic mount) Warlock level 60 (Epic mount) Mage level 31 En daarnaast nog iemand met: Rogue level 60 (Epic mount) Hunter level 60 (Epic mount) Priest level 60 (Epic mount) Mage level 60 (Epic mount) Zelf heb ik: Hunter level 60 Warrior level 60 en ben bezig met een priest en een rogue.[/quote:9a91eb0fd4] Nu heb ik alleen de twijfel of dit stoer is of gewoon geen leven[/quote:9a91eb0fd4] Dus.... heb jij een leven???? :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...