Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    341

Wij doen domo's adds zo: elite, healer, elite, healer, healer, elite, healer, elite. Vanavond doen we hem nog niet omdat we daarna vaak niet genoeg tijd hebben voor raggie maar zondag gaan we domo+raggie weer proberen. Domo blijft voor ons nog wel even lastig, als er een mage te vroeg dood gaat zitten we met een add extra en soms wordt de MT 3 tot 4x geteleport en is hij zijn aggro kwijt (we zetten er nu standaard ook een offtank op om de aggro over te nemen). Ik weet niet hoever de guilds op onze server zijn met aq, ik ben er zelfs nog nooit geweest :P. Bij geddon gaat er wel eens iemand dood, vaak degene met minder dan 3.2k leven die dan de bomb wordt. Als de priests er niet bij kunnen gaat ie dus dood :P.
Link naar reactie
[quote:af1673569e="TeH.SMooSH"]Onze guild was laatst ook bij Geddon, ik vond het echt lachen.. en met bombs is er bij ons niemand doodgegaan. hij ging heel soepel neer. op 1% ging MC neer *lol* en toen maakte casters/hunters het af.. vrij simpel gevecht zonder problemen.[/quote:af1673569e]Gisteren Geddon: Ik kreeg de melding "YOU ARE THE BOMB ! !" Rennen, rennen, rennen.... Toen zag ik dat ik het nooit zou halen en aangezien ik meer op de tijd lette dan op waar ik was stond ik dus in range bij 21(!) mensen :oops: Mijn combatlog zag er zo uit: Your explosion hits <guildie1> for 2530 fire damage. Your explosion hits <guildie2> for 2530 fire damage. Your explosion hits <guildie3> for 2530 fire damage. Your explosion crits <guildie4> for 5630 fire damage. enz enz.. Voelde me erg lullig toen, heb hierna iedereen die ik had geraakt een kat gekocht bij het kattenvrouwtje in Elwynn Forest en deze gemaild.
Link naar reactie
[quote:fe403e64e1="TeH.SMooSH"]Priest shield erop.. probleem opgelost.. er hoeft niemand dood te gaan bij bombs[/quote:fe403e64e1]I kno maar soms is de priest out of range en de MT in leven houden is belangrijker dan het veld oversteken om een shieldje erop te gooien. Bij ons staan de healers nl. allemaal bij elkaar en in range van MT en niet verspreid in een hele cirkel (zoals de rest van de raid). Men moet dus ook gebruik maken van bandages en alleen de pallies staan verspreid (die zorgen elk voor hun party). Moet ook wel want als de priests uit elkaar staan en 1 moet een innervate/battle res hebben dan is het voor mij niet handig om uit te zoeken waar de beste man/vrouw staat/ligt :). Enfin, hij gaat nu zonder echte problemen neer hehe :). @Vunce; omg 21 mensen :'). Staan jullie niet in een 3-kwart cirkel om geddon heen? Leuk als je op TS hoort dat iemand gniffelend zegt de healers ff te bezoeken als hij de bomb is :P, weer een ander roept meteen een dkp penalty hahaha.
Link naar reactie
yay gisteren Helm of Wrath gewonnen, me eerste Tier2. ik heb nu op bracers en leggings na me Might set compleet :D nu nog ff paar daagjes AB in om me exalted status te krijgen voor wat betere DPS gear (ik gebruik daarbij Obsidian Edge Blade). ik moet nog 4,5k rep dus dat moet in 4 avondjes wel lukken als ik rustig aan doe
Link naar reactie
Teh Smoosh bedoeld denk ik de Tier1 en Tier2 set. en die zijn inderdaad tank gericht. Maar er is inderdaad wel zat andere gear te vinden als DPS warrior. en met een beetje gear sta je toch al vrij gauw boven de mages warlocks en enkele rogues (onze DPS warrior heeft nu bijv Arlok en Thekals grasp - fist weapons, ook al zijn andere gear is puur gebasseerd op DPS/crit. hij staat meestal op de 2e plek op dmg meters)
Link naar reactie
Ik ben met mijn rogue nu ook actief in MC :) De guild waar ik in zit is nog niet zo lang geleden gevormd voor MC enzo en toen ben ik er ook bij gekomen. Er zitten een paar mensen in die al ervaring hadden in MC maar voor de rest zijn het allemaal mensen die er nog nooit waren geweest. Ik moet zeggen dat we erg goed door MC gaan, bijna alle bosses op de 1e of 2e try neer en een paar dagen geleden ook major domo gedaan voor de eerst keer, deze ging ook op de eerste try neer. Het shielden van mensen door een priest is wel een goed idee maar die kan alleen mensen shielden die ook in zijn groep zitten. Tegen Geddon is het trouwens makkelijker om iedereen op een rij te zetten en als je dan de bom ben kan je gewoon naar achteren rennen en dat is het. Op die manier kunnen healers ook iedereen berijken van de hele raid.
Link naar reactie
Nou ik heb mijn shaman maar eens op gepakt.. en ben een andere speelstijl ermee gaan doen.. Jawel.. De Elemental way.. en omg.. dat een dps output :O je ownt metteen alles.. en tja.. meeste mobs vallen dood neer voordat ze bij mij zijn. Ben nu 49.5.. dus vanavond waarschijnlijk 50.. nieuwe skills en die quest voor een totem die elke 2 sec 27 mana restored (kwijlt)
Link naar reactie
zal TeH.SmoosH zich ooit concentreren op 1 char :lol: wij hadden gisteravond nog klein relletje in de guild. Eskhanders Claw dropte van magmadar. en ondanks dat er warriors (tanks) waren die hadden geboden omdat ze een sneller wapen erg hard nodig hadden (ik heb hem het hardst nodig, ik heb nog steeds frostbite). Maar hij ging naar een shaman die hoger als ons had geboden. toen wij er direct op reageerden kregen we te horen dat geen enkel item class gebonden is. dezelfde avond dropped Crown of Destruction en toen was die wel class gebonden (hunters) terwijl ons dps warrior hem ook wou. uiteindelijk werd toegegeven door de officers dat ze een fout hadden gemaakt en dat de claw naar een warrior had gemoeten
Link naar reactie
Eskandars claw ( main hand ) 30% speed increase. is een cht tank wapen. Slaat ontzettend snel. absoluut geen shaman wapen.. en waarom moet shaman die claw? vind toch dat het beter staat op een warrior en shaman moet healen. en btw.. ik heb nu al shocks van 400 ongeveer. crit = rond de 750-800 lightning bolt = 300-350 en crit rond de 650 Chainlightning = 400-450 en crit rond de 800-950
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...