Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

Die ziekte is een debuff van Hakkar die je kunt overbrengen op allies. Er zijn meer van dit soort debuffs maar die triggerde alleen als je een melee attack tegen je kreeg van een mob. Deze ziekte kan zich al verspreiden wanneer je dus langs iemand loopt. Omdat hij niet lvl gebonden is kan iedereen het krijgen en slaat hij zelfs over op npc's. Ook de hoeveelheid schade (tussen de 300/400) blijft gehandhaafd ongeacht de lvl van het karakter. Wat blizzard is vergeten is dat veel mensen hun heartstone op IF/OG hebben staan waardoor ze na het doden van Hakkar in 10sec in de stad kunnen staan met de ziekte. Wat er dan gebeurt laat zich raden (een uitgestorven stad :P). Een hoge lvl kan de schade tik wel hebben want de ziekte raakte na verloop van tijd wel uitgewerkt maar al die low-lvls sterven direct :P. Heel erg komisch dit hehe. Ik verwacht dat blizzard er wel iets aan verandert bv of de schade die de ziekte kan doen aan een bepaalde lvl of dat de ziekte alleen overdraagbaar is aan iemand van hetzelfde lvl (het zal de ziekte ongetwijfeld minder effectief maken maar alles beter dan dit).
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:4541484f83="TeH.SMooSH"]hmm das wel leuk ;-) alleen daarvoor zou ik naar Hakkar gaan :P en dan ff dood en vederf zaaien :P[/quote:4541484f83]Ik weet niet 100% zeker of je deze debuff kunt curen maar er zijn spelers geweest die gewoon naar de town zijn gegaan en ja, dan valt er weinig meer tegen te beginnen als de patienten na 1 dmg-tick al sterven :D :D. Jammer dat ik er nu niet op kan :(.
Link naar reactie
[quote:03172af617="Therasan"]Ik weet het niet... je heet geen Remy...... dus het lijkt me dat je niet helemaal alleen bent. En in wow ben je toch ook sociaal bezig.. :P[/quote:03172af617]Tuurlijk :P. Ik druk nu constant op het dobbelsteentje hehehe :). WoW ligt bij mij nu ff plat omdat ik dit weekend ga verhuizen. Zodra ik weer internet heb (dat was het eerste wat ik regelde, hehe) ga ik mijn pre-paid kaartje registreren zodat ik weer verder kan :P (zal wel 1 a 2 weken duren).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...