Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:2847cace98="kompod"]Ik heb vanadaag WOW gekregen (4cd-rom) en vraag me af of het klopt dat het installeren zoooo lang duurt (cd2 duurt al 20 minuten) Ik heb al gezocht en op Tweakers las ik dat het lang duurt; maar zo lang? Andere spellen knal ik er zo op, ik heb net nog even Flight simulator 2004 erop gezet om te kijken of dat nog wel goed gaat. Hoort het zolang te duren en zo nee kan ik het spel niet van het intenet halen en dan mijngekochte Authentication Key gtebruiken? Ps firewall/virusscanner zijn disabled tijdens installatie![/quote:2847cace98]Haal rustig een kop koffie maar 20 min lijkt mij ook wel een beetje lang. Ligt ook wel aan de manier van encrypten natuurlijk...
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

Nou lees ik op tweakers en op het WOW-forum toch dat er nog heel veel mensen last hebben van cd2. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1057957///wow , http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1008884// Er schijnen twee soorten (batches)oplages te bestaan waarvan er een (cd's zijn lichter gekleurd) voor installatie-problemen zorgt. Vage oplossingen als tweede geheugenreepje weghalen passeren de revue. Ik hoop dat ik het werkend krijg, anders gaat het spel terug en hopelijk mijn geld weer in de portemonnee. Ik wil best voor produkten betalen en vind dat in eerste instantie niet meer dan normaal, maar als slechte/niet functionerende produkten niet worden terug gehaald en gewoon nog worden verkocht dan houdt het op.
Link naar reactie
[edit] hier stond positief nieuws, ik dacht dat het opgelost was: MOOI niet dus! #@&#$%&&*$ (vul hier zelf maar een krachterm in) [edit2] zo, het lijkt eindelijk te zijn gelukt: Om WOW te installeren heb ik een provisorische manier moeten gebruiken, namelijk: Alle cd's naar één map kopieren en van daaruit installeren. Ik blijf erbij dat dit niet correct is; als ik 45 euro betaal voor 4 cdroms, dan moeten die gewoon werken en dus niet via omwegen!. Vervolgens lukte het creeren van de account natuurlijk niet . Ik kwam niet langs het betaalkeuzemenu. Ik heb geen creditcard en wil de prepay-optie gebruiken. Je moet ondanks de gratis maand eerst een prepay kopen om te registreren. (WTF) Aangezien ik geen credit-card heb en toch mijn gratis maand wil starten heb ik dus mezelf inwoner van een ander land moeten maken en vervolgens heb ik een fictief credit-card nummer moeten creeren om de account-aanmaak te voltooien. (ik ga de betalingsoptie veranderen in pre-pay voor de maand om is) Leuk spel maar definitly geen 'PLug and PLay' [edit3]Zoooooo het is nu zaterdag 20-05 en ik ben lekker aan het spelen/ontdekken. :D
Link naar reactie
Iedere class heeft zijn trainer (deze is op meerdere plaatsen te vinden) ieder level zijn er nieuwe skills/abilities te halen. Hier moet je steeds meer voor betalen. Een overzicht kun je vinden op [url=www.thottbot.com]Thottbot[/url] Verder moet je ervoor zorgen dat je weapons armor en spells up to date zijn. Zoek ook ZSM twee main proffesions (herbalism, Alchmey, Skinning, Leatherworkin, Mining, Enchanting, Tailor, Blacksmith) Dan heb je een bron van inkomsten
Link naar reactie
Spells en abilities leer je idd nooit zelf. Die *koop* je bij de trainer. In Darnassus vind je de priest trainer die je alles kunt leren tot lvl 60. De trainer waar je nu zit leer maar tot lvl 6. Voor professions moet je een dorp verder zijn. Dan ben je al lvl 6/7. Als priest zijnde raad ik je herbalism/alchemy of mining/engineering aan. Dat zijn professions die elkaar aanvullen. Met alch kun je potions maken die je een tijdelijke (30min) boost geven en met engineering kun je diverse items maken. leatherworking en blacksmithing zou ik sowieso links laten liggen omdat een priest daar niets mee kan. Enchanting raad ik ook niet echt aan, het is een dure profession en je haalt er niet echt veel uit (pas op skill lvl 300 met de juiste recipies -> en die zijn duur). Tailoring is leuk omdat je op skill lvl 300 echt een hele goede robe kunt maken (recipie is ook vrij prijzig tho) deze rob kan alleen de priest aan en kun je niet wegruilen met andere. Aangezien het toch een crack is maakt het niet zo heel veel uit wat je pakt. Je zult er niet de 60 mee halen lijkt me :P (dan koop je de officiele wel).
Link naar reactie
[quote:fc7cb56a7d="Therasan"]Iedere class heeft zijn trainer (deze is op meerdere plaatsen te vinden) ieder level zijn er nieuwe skills/abilities te halen. Hier moet je steeds meer voor betalen. Een overzicht kun je vinden op [url=www.thottbot.com]Thottbot[/url] Verder moet je ervoor zorgen dat je weapons armor en spells up to date zijn. Zoek ook ZSM twee main proffesions (herbalism, Alchmey, Skinning, Leatherworkin, Mining, Enchanting, Tailor, Blacksmith) Dan heb je een bron van inkomsten[/quote:fc7cb56a7d] Hoe kom ik aan een beroep :oops: (Erg he zo'n n00b :)
Link naar reactie
[quote:4189047102="GamerNeo"]Ok thnx En als ik genoeg quests speel kom ik zeg maar vanzelf in het volgende dorp?[/quote:4189047102]Je hebt zeg maar een x aantal quests in een gebied en vaak als je er een paar hebt gedaan krijg je een quest in een nieuw gebied. Meestal gebeurt dit als je een aantal *moeilijkere quests* achter elkaar hebt opgelost. Dit om ervoor te zorgen dat je niet té vroeg gaat en te zware mobs tegenkomt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...