Ga naar inhoud

minimale hardware eisen


Aanbevolen berichten

Voor een goede game pc (ik neem aan dat je een nieuwe wil kopen) adviseer ik minimaal een Pentium 4 2,8 GHz met HT en 800Mhz FSB.... de nieuwe AMD 64 bit processor is ook nie slecht (maar maybe een beetje prijzig :wink: ) verder is 512 MB Ram tog egt het minimum maar... je mag tog wel gaan denken aan 1024 MB dual channel DDR SD RAM... zoiets loopt best flex :D ..... dan de harde schijf is persoonlijk ik zelf heb 80 gig en dat vind ik genoeg omdat ik altijd "rotzooi" van mn pc afgooi (en uitgespeelde spellen enzow) maar let er in ieder geval op dat die harde schijf 7200 Rpm heeft (dat heeft te maken met de snelheid).... dan de geluidskaart... hiervoor kun je het beste een audigi 2 (of hoe je dat schrijft :oops: :P ) kopen... die kaart die ik heb is ook niet slecht maar heeft helaas geen EAX ondersteuning en dat wil je natuurlijk bij een game pc. En nu het aller belangrijkste: De videokaart :D hier zou ik zowiezo een ati pakken en en dan ligt het volledig aan je budget (9600PRO, 9600XT!!!!!!!!, 9800, 9800PRO, 9800XT!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D) Nou dat was het zo'n beetje.... die overige onderdelen maken niet zo heel veel uit lijkt me dus jeroen87 ik hoop dat je hier iets aan hebt :D P.S. Ik ben egt geen die-hard gamer :P :D
Link naar reactie
Oke het hoort dus totaal niet op de games afdeling, maar ik zal er niet over zeiken, aangezien je dat al duidelijk gemaakt is.... :lol: Als je een echt goeie pc wilt hebben, dan zou ik denken in de richting van Athlon 64 3200+ met een Ati Radeon 9800XT en nog wat van die zooi erbij, maar ik neem aan dat je dat niet echt kunt betalen.... Een redelijk systeem is een AMD 2600+ met een Ati Radeon 9700pro of non-pro (als je die kunt krijgen, ze zijn tegenwoordig namelijk zeldzaam) of een 9600pro of non-pro..... En een mooi moederbord erbij, bijvoorbeeld een asus a7n8x, die bij mij goed presteert.... Een leuk harde schijfje, 80gig ofzo, en een leuk kastje erbij zoeke..... En iemand zoeke die het voor je in elkaar wil draaien :P Tenzij je natuurlijk veel meer wilt betalen voor een echte 'kwaliteit pc' van packard bell of dell......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...