Ga naar inhoud

minimale hardware eisen


Aanbevolen berichten

[quote:1b6d346b6d="Vandread"]twijfel beetje of je goed zit op dit forum... denk eerder hardware gedeelte he maar kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.tweakers.net/reviews/420/ bij de Highend/budget gamepc guides :)[/quote:1b6d346b6d] t gaat toch over games :D en ik dacht dat hier wel een hoop diehard gamers zitten die dat mij precies kunnen vertellen 8)
Link naar reactie
Ik mag ook graag een game spelen, ik draai op een Athlon XP 2000+ met 512 Mb geheugen en een 128Mb Geforce 4 kaart. Bij mij draaien de games die ik graag speel prima. Er zijn vast mensen die helemaal gefixeerd zijn op fps en weet ik het wat nog meer. maar ik kan het op een resolutie draaien van 1024 * 768 en dat vind ik persoonlijk voldoende. Je kan volgende de kenners ook wel een Radeon video kaart van 500 pleuro kopen, maar goed ik vind dat een aardige bak geld voor wat beter beeld! Maar een ieder moet dat elf weten! Als ik in mijn config wat zou aanpassen zou het een extra bankje geheugen zijn! Succes met je samenstelling!
Link naar reactie
Ik heb nu 1,4 Ghz 512Mb, 120GHD, Radeon 9500Pro 128mb en hier mee loopt alles lekker vlot, maar ik ben bang dat als ik HL-2, Breed, Doom3, Fallout eenmaal hier op zet, dat mijn pc zich enorm gaat verslikken. Dus ga even na wat er minimaal voor die spellen staat en stel dan je pc samen, met de vooruitzicht dat je ook nog wel even mee wil komen met de spellen die over een jaar pas uit komen. Of je moet natuurlijk geld zat hebben en dan elk jaar gewoon een nieuw pc'tje kopen :d Gr, NoNoAD
Link naar reactie
Er komt een nieuw Fallout spel? Kan je me een link geven? Als antwoord op de topic vraag kan ik zeggen dat mijn systeem (zie sig) alle recente FPS spellen die ik geprobeert heb prima lopen zelf op de hoogste detail levels (1024 res max). Dit komt door mijn grootte hoeveelheid intern geheugen want voordat ik dat er in deed had ik maar 128 en toen merkte ik dat mijn computer veel spellen niet trokken. Natuurlijk zie ik niet alle speciale effecten met mijn gf2mx maar dus zelfs met een wat mindere PC kan je zelfs recente spellen prima spelen.
Link naar reactie
Maar staat die VERSCHRIKKELIJKE DREWL DREWL kwaliteit echt in verhouding met de $$$ die je voor zon kaartje cq gehuegen neer moet leggen vandread? Kijk als je de poen heb om die shit aan te schaffen sja, nogmaals dat meot een ieder voor zich weten. Maar om eerlijk te zijn op de laatste LAN waar ik was, daar zat ik naast een gozert met een 19" TFT scherm en een nieuwe radeon van bijna 600 pleuro, en 1 gig geil geheugen. etc etc etc Maar als ik BF1942 of Unreal 2003 ging knallen zag ik visueel geen enkel verschil, Tuurlijk zal de fps beter zijn, maar de kwaliteit was nagenoeg gelijk (zijn beeld was iets scherper omdat ie een tft had) Zolang mijn bakkie alles zonder hakken of stoten kan weergeven op res. 1024 met alle opties op MAX!! ben ik tevreden. Kan met het geld wat ik bespaar weer een paar goede games kopen!! zucht...... was ik maar rijk!! :lol:
Link naar reactie
tja jij hoeft ook niet te klagen... maar ik heb mijn Hercules R9700pro voor 225 euro 2ehands gekocht... perfecte staat.... van april geloof ik. hiervoor had ik dus die Geforce 2 GTS (die is stuk beter dan die MX) en bij zoveel spellen vond ik het zo langzaam worden.. ik moest effect uit gaan zetten etc Jij hebt het nog over DX8 games he... en ik weet niet hoe die gozer alles had ingesteld :) wacht maar tot de DX9 spellen allemaal uit zijn ;)
Link naar reactie
[quote:fc58c1862a="Vandread"] Jij hebt het nog over DX8 games he... en ik weet niet hoe die gozer alles had ingesteld :) wacht maar tot de DX9 spellen allemaal uit zijn ;)[/quote:fc58c1862a] Daar moet ik me idd maar eens in gaan verdiepen, nou komt mooi uit eind van de week kan ik maar raak vragen! :-) HCC Maar goed, ik zou niet weten hoe die kerel z'n peecee had ingesteld. zal daar dan wel mee te maken hebben!! Ga wel ff naar gamexpo :-) daar laten ze hoop ik wel wat zien!!
Link naar reactie
Als ik zeg dat ik niet alle speciale effecten zie dan bedoel ik dus dat dx9 effecten niet worden ondersteund (is gf2 eigenlijk dx8 of 7?). Ik ben inmiddels wel aan het rond kijken voor een hele nieuwe computer en ik wil dus ook niet zeggen dat mijn systeem goed genoeg zou zijn als je vanddaag wat wilt kopen maar als we het hebben over de minimale eisen hebben van hedendaagse spellen en in het bijzonder veel eisende spellen als fps'ers dan draait mijn computer ze allemaal nog primaa en op maximale detail levels.
Link naar reactie
[quote:335360b496="The_Picard"]Als ik zeg dat ik niet alle speciale effecten zie dan bedoel ik dus dat dx9 effecten niet worden ondersteund (is gf2 eigenlijk dx8 of 7?). Ik ben inmiddels wel aan het rond kijken voor een hele nieuwe computer en ik wil dus ook niet zeggen dat mijn systeem goed genoeg zou zijn als je vanddaag wat wilt kopen maar als we het hebben over de minimale eisen hebben van hedendaagse spellen en in het bijzonder veel eisende spellen als fps'ers dan draait mijn computer ze allemaal nog primaa en op maximale detail levels.[/quote:335360b496] Kan jij een spel als UT2003 of Halo op maximale detail spelen???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...