Ga naar inhoud

cheatcode, hoe ontstaan ze?


Aanbevolen berichten

[quote:935122b560="toolkit"][quote:935122b560="sdk"][quote:935122b560="Salv"]Ik speel de laatste tijd veel Sof2, en ik moet zeggen dat het cheaten best wel meevalt. Je kan natuurlijk niet altijd zien ofdat iemand cheat, maar meestal valt het naar verloop van tijd wel op. Wat je met online games die punbuster gebruiken ziet, is dat er geen aimbots maar radarhacks worden gebruikt. Soms werken die wel. En dat is net zo erg als een aimbot. Je moet het zien als een verrijking van je radar, je kan ook de vijand zien. En dat is nogal vals wanneer hij jou staat op te wachten. Half Life 2 is ook uitgesteld omdat de source was uitgelekt. Dan krijg je dus meteen cheats, en dat wil niemand. Daarom is Valve nu bezig met het veranderen van het spel. :x[/quote:935122b560] Er wordt op punkbuster servers niet gecheat. Er is wel altijd gejank over dat mensen cheaten (wordt zelf ook altijd beschuldigt) maar sommige mensen hebben nu eenmaal een bijna perfecte aim. Wallhacks is vaak ook gewoon een combinatie van 5.1 geluid, wapen dat om een muurtje uitsteekt en geluk. Als je bij sof2 wallhack installed (das een .dll) dan wordt je meteen gekicked door pb.[/quote:935122b560] Punkbuster is idd een supermiddel tegen cheatende lamers... Maar toch blijf je gezeur houden.. Behalve bovenstaand voorbeeld, miepen sommige spelers ook als je bepaalde wapens gebruikt (lees: shotgun) dat vind ik persoonlijk onzin, het is een legaal wapen (in spel dan ;) ) en heeft behalve voordelen ook nadelen (lees: lange afstand berijk) als je shotgun nix vind blijf dan op lange afstand van me en je plugt me zo neer zonder dat ik wat kan doen.. of speel op een level/server waar dat wapen uigeschakeld is...[/quote:935122b560] bedoel je de usas? (automatsche shotgun) Dit is een echt noobwapen en is daarom ook in 99% van de clanwars verboden. Shottie zelf is niks mee mee, janken idd weleens mensen over aimbot enzo maarja dan meot je maar denken tis de jaloezie :P
Link naar reactie
Ik was het met die enorme log :-) Bij TO (3.4 dan) is het gewoon simpel. Als je verdacht doet en je het TO-protect niet aan, ben je de lul. Heb je TO-Protect wél aanstaan, krijgt iedereen zo'n bericht te zien: [code:1:bd8e7eedab]Console: TOST X Protect: -<(-_-)>- uses the following MOD entries: AOTWeaponPack.WPModMenuItem "AOTWeaponPack v2.20b ..." CORE;ENGINE.elfMenu "[ELF]HelioS RADAR v3.1" inf_bot.XmasModMenu "Infinituz BoT" inf_weapon.TODwh "Infinituz All Weapons MOD" STKeyBinder.stkbMMIKeyBinder "Tactical Ops: AoT - SuperTeam KeyBinder - v1.2" TOMA.TOMAModMenu "TOMA Parameters" TO_SinglePlayer.TO_SinglePlayerModMenuItem "&Start Single Player Game"[/code:1:bd8e7eedab] Helios = radar Infinituz Bot = aimbot bovendien zet de nieuwste TOST (Tactical Ops Server Tools) er nog een waarschuwing bij: [code:1:bd8e7eedab]Console: TOST X Protect: WARNING: -<(-_-)>- has HelioSRadar installed!!![/code:1:bd8e7eedab] Nu vraag ik mij alleen af waarom TOST niet meteen een kickban uitdeelt, amargoed. En bij TO is het ook niet mogelijkk het in de sourcecode te zetten... alle MD5-jes worden door TOP (jaah, TO-protect rules) gecontroleerd en klopt daar iets niet, dan word je er meteen uitgeknikkerd. één probleem. Het lijkt er op dat TO-Protect gekraakt is door ELF (Elite Lesbian Fraggers) en Infinituz... Cheaters zijn hopeloos. Hopeloos. noobs. etc etc etc Nog een aantal dingen waar je cheaters aan kunt herkennen: (soms dan) - schiet precies bij een deur waar een vijand zit, en doet dat niet bij andere deuren (wel een paar keer zien, anders kan het toeval zijn) dat was dus radar - aimbot (is moeilijker) een ongeveer gelijke hoeveelhijd aan head en bodyshots. Als ikemand 4H 4B haalt zegmaar, is dat wel een beetje verdacht. 2H 8B echter niet :-)
Link naar reactie
Ik kom word vaak genoeg uit gemaakt voor cheater net zo als de rest die een beetje boven aanstaat kwa xp in RTCW-ET. Ben je soldaat+4 sterren kan je twee wapen dragen in plaat van een word je meteen uit gemaakt als cheater. Lt +4 sterren dubbele airstrike: word je uit gemaakt als cheater. enz Noobs die niet lezen---gatverdamme!! Nu staat bij mij Punkbuster altijd aan en speel ik ook wel eens engeneer en loop je mijnen van de tegen partij te zoeken. Heb ik die een maal gevonden probeer ik die te disarmen mooi dat dat niet lukt sta je daar op een live mine, kan geen kant op en ieder andere engeneer rent je voorbij... gloeiende gloeiende. Fout in het spel geen idee maar het is niet bepaald grappig. Ook een keer een medic (+/-1ster) gezien in RTCW-ET die 5 packs in een keer neer gooit, dit kan alleen als je op een server zit met een banimod of iets dergelijks en daar zat ik niet op en Punkbuster stond aan.??? Heeft dus ook iemand punkbuster gekraakt. Cheaten verpest het spel en vooral als het online gebeurt. Kijk naar Blizzard wat ze doen met Cheaters gewoon weg geweldig!! Zelf gebruik ik alleen Walkthrough als ik er echt niet uit kom. Gr, NoNoAD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...