Ga naar inhoud

Unreal Tournament 2003 Probleempje


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb dit probleem ook al een paar onderwerpen terug gelezen... Ik zit met het probleem dat er een bug in de directx 8.1 runtime is en dat ik een directx 8.1b or later nodig heb die er geeneens is voor XP.. Dus zodoende kan ik UT 2003 (full version) niet opstarten... Ik denk zelf dat het komt doordat XP een bepaald filetje niet heeft.. Want ik heb het met mijn oude computer ook geprobeerd en daar deed ie het wel. Op de oude stond eerst `98 en heb ik XP opgezet. En nou schijnt dat ie dan niet al die filetjes wist van `98 waardoor het wel lukt (waaronder een paar dos filetjes) Voor de rest aan de computer kan het ook niet liggen.. Het is een Pentium 4 met een geforce 4 --> Dit kan ook nog het probleem zijn maar wat moet ik doen?? En ik heb ook al het service pack1 voor XP gedownload en het Nivada programma geupdate... Kan iemand me alsjeblieft met een seriues antwoordt verder helpen? Groeten Stefan
Link naar reactie
Klopt, deze update is bij mij ook gedaan, alleen meende ik te zien dat deze tijdens de install fout ging omdat ik NL OS heb, en de patch Engels was. ik heb naderhande de patch opnieuw installed uit de NL dir van een van de CD's. Als je in de microsoft error database het Q nummer opzoekt, kun je terug vinden wat deze patch doet. Ik weet het zo niet meer precies uit mijn hoofd, maar het was iets in de trant van: heel mischien als het toevallig zo uitkomt kan het zo zijn dat dit probleem optreed. Niet echt killing dus, en dan nog zou het spel vast moeten lopen tijdens het spel, en niet tijdens het opstarten. (Ik heb trouwens ook een week gedraaid zonder problemen, zonder patch)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...