Ga naar inhoud

xbox of ps2?


Aanbevolen berichten

Zou ik maar niet te vlug zeggen. Met GTA3 voor de PS2 heb ik me vele dagen geamuseerd (en nog heb ik het niet uitgespeeld ...) // haiko : die specs zeggen niks. Er zullen spellen zijn die nog niet eens de helft van alle mogelijkheden gebruiken en anderen die op een PS2 nog een stuk beter uitzien dan op een X-box... Je zult je zeker niet moeten blindstaren op het verschil in Megaherzen en andere domme getallen (die zo'n beetje iedere site heeft) ...
Link naar reactie
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:350104f399] Op 07-05-2002 10:38 schreef JaFO: Zou ik maar niet te vlug zeggen. Met GTA3 voor de PS2 heb ik me vele dagen geamuseerd (en nog heb ik het niet uitgespeeld ...) [/quote:350104f399] Is dit jouw verklaring? Dus hiermee wil jij duidelijk maken dat een (goede)pc niet beter is als een console??? :???:
Link naar reactie
kwa gameplay zeer zeker niet. Ook mijn good old snes speel ik nog wel is op, gewoon omdat die spellen nog echt goed zijn en graphics toen niet boeiden. Enige waar een pc echt beter in is zijn de graphics en de online mogelijkheden, kwa gameplay kan je met beide machines goed uit de voeten, al komt er op de pc veel meer rotzooi uit aan games dan op de console imho.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Geef mij maar mijn PC'tje. Makkelijk te upgraden, ff nieuw videokaartje, ff wat meer ram e.t.c. Gamepad's, joystick (incl. forcefeetback), stuurtjes, toetsenbord (onmisbaar voor sommige games) Dolby e.t.c. Nee, Xbox (te laat uitgebracht en te duur) Nee, Gamecube Nee PSII, te duur Yes PC = DVD=CONSOLE=PC=textverwerker=archief=PDA=internet=copieerstaion=? Bye bey Mike
Link naar reactie
LOL te duur ... een pc kost +/- € 1500,- ... en dan hebben we het nog niet eens over de upgrades om ook over 3 jaar nog de nieuwste spellen te kunnen spelen. De gemiddelde consolde kost +/- € 400 compleet (ie + memory card + extra controller). De spellen zijn dan wel duurder, maar daar komt bij dat je na 3 jaar nog steeds de nieuwste spellen kunt spelen. Bovendien : heb je al eens naar het lawaai geluisterd dat je pc maakt ? De ps2 is toch een heel stuk stiller ... best wel handig als je naar een DVD aan het kijken bent. Om nog maar te zwijgen over het gebrek aan afstandbediening. ;)
Link naar reactie
hai, ik zelf kon ook kiezen uit welke consoles, ik koos ps2 want in de krant enzo las ik dat de xbox krasseen makt, en de dvd's soms te heet worden, verrder vind ik de joystick maar k*t van de xbox en zo'n joekel als de xbox console past niet eens in men huis(lol) nou de slechte commentaar voor de ps2, ik ken er niet zoveel..... jammer dat het internet via kabel kon, maa goed :D:D
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Voor de mensen die denken dat de XBOX twee keer zo goed is als de PS2, afgaande op de specs; jammer dan. De spellen voor de PS2 zullen steeds beter eruit gaan zien, terwijl de spellen op de XBOX niet veel mooier zullen worden. In feite heeft de PS2 meer potentieel vermogen dan de XBOX. Geloof je me niet? Lees dan dit artikel maar eens: http://www.users.skynet.be/xsuw/ps2vsxbox1.html
Link naar reactie
[quote:ee896f92a9="JaFO"]*kuch* let sleeping threads lie ... [/quote:ee896f92a9] Vind het anders actueel onderwerp met naderende sinterklaas en kerst waarbij de consoles de winkels uitvliegen. En als ik er een "nieuw" topic van maak krijg ik het commentaar "zoek eerst het forum eens door, er bestaat al zp'n topic" van "ouwe rotten" zoals jou.
Link naar reactie
eens met Corwin , de feestdagen dus actueel. Zelf hou ik het op de PC maar die kan je niet vergelijken, een Pc is multifunctioneel. Als je perse een dvd erin wil hebben dan valt de gamecube af. Dus Xbox of PS2. Ik zou op zeker spelen en voor PS 2 gaan. Waarom : De Xbox groep van Bill Gates lijdt grote verliezen, eigenlijk wat ze doen is dumping wat verboden is, maar de regeringen geven niet thuis. Hoelang houden ze het vol, notabene het aantal beschikbare games blijft achter bij de PS2. Als Bill de stekker eruit haalt, ja dan zit je met een game console en geen nieuwe spellen. Bovendien heeft Sony vele malen meer ervaring op het gebied van console's dan Bill. Die heeft de boel onderschat. En verder hou ik niet van chantage, MS overweegt (overwoog) om Ausstralie te boycotten omdat een rechter daar heeft bepaald dat je een Xbox mag modificeren voor eigen risico. Verder zou het niet veel uitmaken want ze schippen de rest wel via Singapore of zo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...