Ga naar inhoud

xbox of ps2?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:b6abe93f60="newq"]voor de mensen die de moeite niet nemen om andermans reply's te lezen.. voor de 3e keer.. ik kan al online spelen met mijn X-box.. en GRATIS..[/quote:b6abe93f60] Raar... het is niet eens officieel beschikbaar. Dus dan zul je wel op de één of andere manier 'gecheat' hebben :wink: Vooral als je het gratis hebt, want Xbox Live! gaat gewoon geld kosten.
Link naar reactie
[quote:66967c0774="JaFO"]Doom3 voor de XB ? Zie ik nog lang niet gebeuren ... al is het maar vanwege de beperkte capaciteit/snelheid van dat ding. Aan de andere kant ... ik zou UC nog moeten zien. Eens kijken hoe dat zich verhoud tot de pc-versie.[/quote:66967c0774] Toch is het zo... hij staat op verscheidene sites aangekondigd, maar het blijft idd maar even afwachten :wink: En ik heb UC al op een beurs gezien en veel preview-movies en het ziet er goed uit! Al blijft de pc-versie (UT2k3) natuurlijk veel beter...
Link naar reactie
[quote:8d9538c630="kajutsa"][quote:8d9538c630="newq"]voor de mensen die de moeite niet nemen om andermans reply's te lezen.. voor de 3e keer.. ik kan al online spelen met mijn X-box.. en GRATIS..[/quote:8d9538c630] Raar... het is niet eens officieel beschikbaar. Dus dan zul je wel op de één of andere manier 'gecheat' hebben :wink: Vooral als je het gratis hebt, want Xbox Live! gaat gewoon geld kosten.[/quote:8d9538c630] Je kunt volgens mij net als bij THSP3 voor de PS2 via een 'tunnel'-applicatie van LameSp*eh* GameSpy op je pc een paar spellen spelen. Volgens mij heb je voor de 'echte' verbinding straks wel de Xbox Live! nodig.
Link naar reactie
ik doe het gewoon fia gamespy.. met een tunnel applicatie jah.. gewoon met een ping van 15 op een relaxte server.. dus ik heb geen X-box live nodig.. en ik heb me X-box ook gekocht omdat ik er zo uber veel meer als spelletjes spelen mee kan doen.. Div-x films kijken regiovrij DvD kijken me eigen .xbe exectuebles draaien.. tis bijna een pc.. maar dan wel relax goedkoop..
Link naar reactie
[quote:1ea68d8a5d="newq"][quote:1ea68d8a5d="kajutsa"]DIVX filmps kijken op de xbox?!? :-?[/quote:1ea68d8a5d] dat valt onder de catogorie "vals spelen" ;-) dus mag ik hier niet uitleggen.. wel denk ik wel legaal is [url]http://www.xboxhacker.net/[/url] ..[/quote:1ea68d8a5d] Ohh vandaar, zeg jij zit wel bordevol truckies :roll: Maargoed, ik ben absoluut tegen dat soort dingen... dus zoiets zal met mijn PS2 nooit gebeuren! BTW. het is niet illegaal nee, maar je verpest hiermee wel veel dingen(geldt trouwens ook sterk voor het ombouwen van consoles), maarja jullie moeten het zelf weten :wink:
Link naar reactie
[quote:dc67617b7e="kajutsa"][quote:dc67617b7e="newq"][quote:dc67617b7e="kajutsa"]DIVX filmps kijken op de xbox?!? :-?[/quote:dc67617b7e] dat valt onder de catogorie "vals spelen" ;-) dus mag ik hier niet uitleggen.. wel denk ik wel legaal is [url]http://www.xboxhacker.net/[/url] ..[/quote:dc67617b7e] Ohh vandaar, zeg jij zit wel bordevol truckies :roll: Maargoed, ik ben absoluut tegen dat soort dingen... dus zoiets zal met mijn PS2 nooit gebeuren! BTW. het is niet illegaal nee, maar je verpest hiermee wel veel dingen(geldt trouwens ook sterk voor het ombouwen van consoles), maarja jullie moeten het zelf weten :wink:[/quote:dc67617b7e] Pfff, ik vind dat Microsoft eerder z'n Xbox verpest door internet betaald te maken... Pure geldklopperij... En trouwens, in dat geval zou overklokken in pc's ook niet mogen... Als je een snellere processor wil, zou je hem dan gewoon moeten kopen, dus... :) :wink:
Link naar reactie
mja, nu moet je ook geen appels met peren gaan vergelijken. Ik bedoelde ermee te zeggen dat bij het ombouwen van de PS2 / XBOX mensen spellen illegaal gaan kopieren en spelen. Daardoor zal de game-industrie nog meer achteruit lopen en dat merk je alleen maar aan de prijzen van de games. Als ik dan al ooit mijn PS2 zou laten ombouwen, dan is dat om Import-Games te spelen. Want daar is het eigenlijk voor bedoeld... voor het regio-vrij maken van je PS2 / Xbox en zorgen dat je ook NTSC-spellen kan spelen. Zolang je ze maar legaal koopt!! Maarja, denk maar niet dat het men daarom te doen is. Ze maken liever gebruik van het andere 'voordeel' die de modchips met zich meebrengen, namelijk het spelen van illegaal gekopieerde spellen.
Link naar reactie
[quote:9a6bfc9cc7="kajutsa"]mja, nu moet je ook geen appels met peren gaan vergelijken. Ik bedoelde ermee te zeggen dat bij het ombouwen van de PS2 / XBOX mensen spellen illegaal gaan kopieren en spelen. Daardoor zal de game-industrie nog meer achteruit lopen en dat merk je alleen maar aan de prijzen van de games. Als ik dan al ooit mijn PS2 zou laten ombouwen, dan is dat om Import-Games te spelen. Want daar is het eigenlijk voor bedoeld... voor het regio-vrij maken van je PS2 / Xbox en zorgen dat je ook NTSC-spellen kan spelen. Zolang je ze maar legaal koopt!! Maarja, denk maar niet dat het men daarom te doen is. Ze maken liever gebruik van het andere 'voordeel' die de modchips met zich meebrengen, namelijk het spelen van illegaal gekopieerde spellen.[/quote:9a6bfc9cc7] Daar heb je wel gelijk in... Ik denk echter dat als de fabrikanten een duidelijk meerwaarde zou geven aan legale spellen (en niet eens de prijs verlagen ofzo) zoals een dikke handleiding, leuke kaarten erbij en weet ik het wat, dat het kopiëren toch een stuk af zou nemen...
Link naar reactie
Dat hacken van consoles (via modchips e.d.) is wel degelijk illegaal, lees de EULA van het ding maar eens. Ik durf te wedden dat er zoiets staat als 'no reverse engineering allowed'. Alleen in Australie is het gelukt om dit legaal te maken met als reden het legaal gebruik van import spellen (met name in die regio een probleem). btw : het schijnt zo te zijn dat gemodificeerde Xboxen als 'cheater' worden gemerkt en op serie-nummer worden geband van Live! En m.i. met reden ook ... cheaten via hulpmiddelen heeft bij Phantasy Online voor de DC toch aardig wat 'schade' opgeleverd. // betalen = geldklopperij ... nee, die servers e.d. die M$ voor de spellen nodig heeft kosten ook centen (nu heeft MS daar wel een paar scheppen van). Ik verwacht eerlijk gezegd dat over een paar jaar alle internetspellen het 'pay-to-play'-principe zullen overnemen. De vraag is alleen maar wie overleeft de slachtpartij, hoe lang nog en wat gaat het kosten ? ... En wat extra waarde betreft ... wat dacht je van dit [url=http://www.xbox.com/steelbattalion/default.htm?det=1]Steel Batalion[/url] ... een spel met een eigen customcontroller. http://www.capcom.com/SB/index.html <= "Controller required to play!" Als dat geen waarde toevoegen is ;) Schijnt een heel erg leuk (en duur) spel te zijn ...
Link naar reactie
[quote:500d1cecbe][b:500d1cecbe]Let op![/b:500d1cecbe] Het modificeren van de playstation is bedoeld om originele import spellen of zelf gemaakte back-up's van uw originele spel af te kunnen spelen. Het modificeren van de playstation is niet bedoeld voor het af te kunnen spelen van illegale kopie's. Wij nemen alleen opdrachten aan indien het modificeren bedoeld is voor het af te kunnen spelen van originele import spellen of zelf gemaakte back-up's van uw originele spel. Wij verkopen GEEN back-up spellen. Wij verkopen GEEN originele import spellen. Wij willen op geen enkele manier met illegale praktijken vergeleken worden. Dit is een officieel statement van ***een winkel***. [b:500d1cecbe]Het ombouwen van Playstations is NIET ILLEGAAL![/b:500d1cecbe][/quote:500d1cecbe] [url=http://www.simlockvrij.nl/playstation/index.html] . [/url] Dit heb ik even als voorbeeldje genomen van een legale winkel die gewoon geregistreerd staat. Ik kan nog wel meer voorbeeldjes voor je zoeken als je wilt, maar als je alleen je PS2 laat ombouwen voor het spelen van import games dan is er echt niets aan de hand. Hoe het met de Xbox zit, weet ik niet 1 2 3 uit mijn hoofd. Volgens mij is dat ook gewoon legaal. Zolang je maar geen illegale spellen speelt!
Link naar reactie
Sony & co hadden anders enige tijd geleden wel een fabrikant van die modchips te pakken genomen via de rechter ... dus zo heel 'legaal' is het nu ook weer niet. Ze zijn maar wat blij dat ze dankzij PAL/Ntsc de import van spellen lastig kunnen maken ... (*) Bovendien betwijfel ik of 90% van die klanten die modchip ook daadwerkelijk voor dat doel gebruiken. De Nederlandse wetgeving kent wel meer van dat soort gaten die ook door niet-zo goedwillende lieden misbruikt worden. Ik denk dat die winkels nog geluk hebben gehad ... m.i. kan (en zal) Sony & co daar een stokje voor steken. Ze kijken "gelukkig" alleen naar de echt grote criminelen ...
Link naar reactie
Dat is zo, maar dat illegale circuit houd je toch niet tegen... Maar ze kunnen het natuurlijk zo veel mogelijk proberen tegen te gaan :wink: Als ze nou eens iets konden verzinnen dat je alleen import spellen kan spelen en niet dat je dan ook gelijk illegale spellen kan spelen :) Dan zou je een groot deel van het probleem hebben opgelost... of gewoon helemaal van PAL en NTSC afzien en aan één standaard werken. Dat is ook zo makkelijk voor de game-developers :) Maargoed, dat zal nevernooit gaan gebeuren... //We zijn btw een beetje afgedwaald :wink:
Link naar reactie
bah ... 't gaat nog steeds over consoles ... ;) tja het grootste voordeel van pc's tov consoles : dat gezever met NTSC vs PAL is geen excuus om een spel ruim een half jaar later uit te brengen. Als ik bedenk dat in de VS al PS2 & XBoxers op het internet zitten terwijl we minimaal tot maart volgend jaar moeten wachten voordat er uberhaupt duidelijkheid is over de situatie hier ... :grrrrr: Maar of dat zo heel erg is ... ;) [img:e7a41c2efe]http://www.penny-arcade.com/images/2002/20021118l.gif[/img:e7a41c2efe] (bron : http://www.penny-arcade.com )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...