Ga naar inhoud

xbox of ps2?


Aanbevolen berichten

lol :lol: Daar kunnen weer een boekje over openslaan ja ;) Of je nou een Xbox neemt, een PS2 of Gamecube... je wordt altijd genaa*d hier. Want het lijkt wel alsof ze niets verdienen aan europa ofzo :-? Een half jaar verschil in release datum tussen JPN/ USA en EUROPE is niets meer. En dan maar schreeuwen dat het overzetten van NTSC naar PAL zoveel tijd kost :roll: Nou, daar kan ik een mooi voorbeeldje bij nemen. Namelijk bij Final Fantasy X op de PS2... Die kwam zomer 2001 uit in Japan en eind 2001/ begin 2002 in Amerika. En pas 5 a 6 maanden later in europa :x Voor de vertraging van amerika hadden ze een goed argument. Want het duurt nou eenmaal even om de game van het japans naar het engels te vertalen. Maar voor de vertraging van europa kraakt (zoals gewoonlijk) het argument aan alle kanten :roll: Ze zeiden namelijk dat het omzetten van NTSC naar PAL zo lang duurde... Weet je hoe ze dat opgelost hebben? Omdat je bij PAL ruimte te kort komt op de NTSC versie, hebben ze dat maar even snel opgevuld met zwarte balken! En duurt dat 5 a 6 maanden? Ik denk van niet... Kortom, dat is echt om te huilen en daar moeten ze gewoon iets aan doen!
Link naar reactie
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

en wat dat nog eens extra lullig maakt : ViceCity was maar een maandje of zo later hier te krijgen tov de VS ... voordat GTA3 hier was duurde ook niet zo verschrikkelijk lang dacht ik. Voor zoiets als FFX is het al helemaal een ramp omdat ik al regelmatig heb gezien dat de Europese(!) bladen de complete oplossing in het blad hadden staan voordat het hier goed en wel gereleased was. (En dan heb ik nog niet eens over wat je op het internet vind ... ) Voor mij haalt dat de lol van dit soort spellen af ...
Link naar reactie
Tja daar heb je idd helemaal gelijk in! Nu staat bijvoorbeeld het internet al helemaal vol met het tweede deel van Final Fantasy X, namelijk Final Fantasy X-2 En hij wordt zelfs pas in maart 2003 gereleased in japan, kan je nagaan hoelang wij 'geduldig' moeten zijn :roll: :wink: Maarja, bijna geen enkele game haalt het bij het 'release-datum-verschil' van de FF-serie over de verschillende werelddelen. Want er zijn natuurlijk genoeg games die wel vrij snel hier in europa uitkomen, maar wij blijven nou eenmaal een beetje 'uitgebuit' :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...