Ga naar inhoud

Opera 5/6


anoniem

Aanbevolen berichten

Aangezien ik mijn website graag test op browser-compatibility wil ik zowel Opera 5 als 6 op mijn computer installeren... Maar weet iemand of dit zomaar kan? Krijg ik dan geen conflicten?

Ik weet dat dit het verkeerde forum is, maar op het bericht dat ik daar poste reageert helaas niemand, dus ik hoop dat jullie het hier wel weten...

Reacties worden zeer op prijs gesteld,

- Basje.

Link naar reactie
Dat je daar geen antwoord krijgt is geen reden om het dan maar in een forum te posten waar het echt _totaal_ niet thuis hoort...

Probeer het eens bij Internet - Overige (of je wel: dit topic wordt daarheen gemoved)...

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: waarom probeer je het niet even?
Ja, ik ben bang dat er niets anders op zit. Op de website van Opera staat er niets over vermeld, dus ik hoopte dat mensen me konden waarschuwen voor evt. problemen ofzo...

Dus als ik vandaag geen reactie krijg ga ik het idd gewoon proberen.

- Basje.

------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely

Link naar reactie
Bij nader inzien heb ik het maar gelijk gedownload, en het lijkt erop dat het goed gaat... De tijd zal het leren...

- Basje.

------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...