Ga naar inhoud
  • 0

Mijn PC is heel traag!


anoniem

Vraag

Hallo allemaal, Sinds ik een recovery op mijn PC heb uitgevoerd is hij erg traag. Ik erger me hier mateloos aan. Ik heb een recovery uitgevoerd omdat ik barste van de trojans. Met opstarten duurt het lang ongeveer 5 minuten. Als hij eenmaal opgestart is is hij ook erg traag met het openen van dingen. Kan iemand helpen met het sneller maken van mijn PC? Alvast bedankt. PC Specificaties: OS: Windows 7 Home Premium x64 HDD: 500 GB RAM: 4 GB Processor: Intel Core i5 CPU M 460 / 2.53 Ghz Videokaart: ATI Mobility Radeon HD 5470
Link naar reactie
  • Antwoorden 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ga nu eerst naar Configuratiescherm [list:32ae47d2bb][*:32ae47d2bb][b:32ae47d2bb]Software[/b:32ae47d2bb] - Windows 2000/Windows XP [*:32ae47d2bb][b:32ae47d2bb]Programma's en onderdelen[/b:32ae47d2bb] - Windows Vista en Windows 7[/list:u:32ae47d2bb] en verwijder daar vervolgens [b:32ae47d2bb]Adobe Flashplayer Active X 10.0.32.18 en ook Adobe Reader 9[/b:32ae47d2bb] Ga vervolgens met Internet Explorer naar [url]http://get.adobe.com/nl/flashplayer/[/url] om de nieuwste Adobe Flash Player 11.2.202.233 te laten installeren; (wil je de [b:32ae47d2bb]Gratis Google Toolbar (optioneel) (2,12 MB)[/b:32ae47d2bb] of [b:32ae47d2bb]Gratis! McAfee Security Scan Plus (optioneel) (0.98 MB)[/b:32ae47d2bb] niet erbij hebben, haal dan eerst het vinkje weg!). [b:32ae47d2bb]Adobe Reader Versie X (10.1.0)[/b:32ae47d2bb] is uit - deze is veiliger dan de voorgaande Readers, doordat deze versie in een virtuele omgeving opstart! Ga naar [url]http://get.adobe.com/nl/reader/[/url] voor de nieuwste Adobe Reader. Vink wel eerst de meeliftende software van Google of McAfee uit, indien je die niet erbij wil hebben! [b:32ae47d2bb]Adobe Reader updaten:[/b:32ae47d2bb] dat doe je door in de menubalk van Adobe Reader op de knop [b:32ae47d2bb]Help[/b:32ae47d2bb] te klikken en vervolgens in het uitklapmenu op [b:32ae47d2bb]Controleren op updates...[/b:32ae47d2bb] te klikken. De updater zal dan aktief worden, let op meldingen. Is er een update beschikbaar, geef akkoord en wacht verdere meldingen in de systray af. N.B. - zorg er wel voor dat Adobe Reader afgesloten is indien de update wordt geïnstalleerd.
Link naar reactie
  • 0
TFC is een slimme en zeer goede reiniger, die geen logs maakt. Je bedoelt misschien OTL? Zoja - mag je verwijderen. Een laatste tip: ga meermaals per jaar naar [b:a38f49b4c6][url=http://secunia.com/vulnerability_scanning/online/]Secunia PSI (klik)[/url][/b:a38f49b4c6] om te controleren of ook alles binnen Windows uptodate is. Want alleen dan is Windows op zijn veiligst! Klik op de Secunia site eerst op de knop [b:a38f49b4c6]Start Scanner[/b:a38f49b4c6] en zet vervolgens op de nieuwe pagina eerst een vinkje bij [b:a38f49b4c6]Enable thorough system inspection[/b:a38f49b4c6] aleer op [b:a38f49b4c6]Start[/b:a38f49b4c6] te klikken! Gebruik je geen Java, dan zal de site niet werken. Dan kan je de [b:a38f49b4c6]Secunia Personal Software Inspector (PSI)[/b:a38f49b4c6] downloaden en installeren. N.B.: na installatie start dit tool automatisch met Windows, maar dat is echt niet nodig en kan uitgescakeld worden! [url]http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/[/url]
Link naar reactie
  • 0
Abraham, Ik heb nog een vraagje. Ik heb een laptop met 500 GB harde schijf, maar ik heb dat verdeeld in C: als opstartschijf en D: als opslag schijf. Maar ik heb eigenlijk weinig tot geen bestanden op mijn computer behalve 30 foto's en een aantal programma's die op de D: schijf staan. De D: schijf is 315 GB groot waarvan 2 GB in totaal in beslag genomen is door die foto's en muziek. Zal ik de D: schijf samenvoegen met de C: schijf en zoja hoe moet ik dat doen en met welk programma of moet ik het zo laten? Gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...