Ga naar inhoud
  • 0

Norton problemen


anoniem

Vraag

Als gebruiker van Norton System Works 2002 heb ik de volgende problemen met het onderdeel Anti Virus: als dit onderdeel wordt opgestart om bijv. een volledige virus scan te laten uitvoeren krijg ik een foutmelding zoals Fout in het script voor Internet Explorer Er is een fout opgetreden in het script van deze pagina Regel: 69 Teken: 2 Fout: Toegang geweigerd Code: 0 URL:res://D:\progra~1\Norton~1\Norton~1\NAVUI.dll/navstats.htm Wilt u doorgaan met het uitvoeren? Ja/Nee Zowel bij beantwoording met ja of nee, opent zich de vervolgpagina, maar wordt achter alle items opgemerkt: Vernieuwen Ik heb al diverse malen mijn hele partitie opnieuw geformatteerd en System Works opnieuw geinstalleerd. Ik meld mij aan bij Live Update, installeer de updates, geen foutmelding. Ook functioneert het goed als hierna Zone Alarm Pro is geinstalleerd. Maar dan komt het probleem. Als ik dan alle noodzakelijke beveiligings patches van Windows 2000 heb gedownload en geinstalleerd, doet zich het probleem voor. Ik heb NAVUI.dll ook al eens gecopieerd van een ander systeem. Hielp ook niet. Herkent iemand het probleem en heeft hij/zij een oplossing gevonden?
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...