Ga naar inhoud
  • 0

.net framework virus ellende


anoniem

Vraag

holaatjes peeps, Nu die blasterellende wat oogjes heeft geopend heb ik de volgende vraag blaster was 1 van de eerste .net framework virussen ... Er gaan er nog hele bergen komen, lijkt mij ... Waarvoor zou ik uberhaupt .net framework op mijn internet pc laten staan??? ... tis puur een pc voor internet, websites en wat filmpies enzo ... geen netwerk oid Ik weet dat er ook ooit eens .net frameshit bij mijn updates zaten via winupdate ... en daarvoor ging alles ook nog goed, dus ik kan ze best uit de pc slopen ?? ... Heeft dat zin ... of is het teveel moeite met geen resultaat.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik ben het helemaal met je eens Fox! Ik heb hier twee merkpc's staan van NEC, maar gelukkig hebben die niet zo'n autoupdatefunctie ingebouwd. Je ziet het automatische updaten ook al bij bijvoorbeeld die verrotte mediaplayer. Wanneer je een codec niet hebt gaat hij die automatisch downloaden, waarbij het bij al eens is voorgekomen dat ie bij het afspelen van de film, vervolgens iedere keer een foutenrapport wilde verzenden. Waarom bieden ze deze codecs niet gewoon los aan op de website en geven ze aan welke codec er mist? Zo gaat dat met windows precies hetzelfde worden. Lang niet alle msshit, hoef ik op mijn comp. Maar het probleem met microsoft is, dat ze het gewoon kunnen permiteren, omdat ze toch alle macht hebben. En wat die telefoonlijnmensen betreft: toen ik nog met een modem werkte, was een essentiële update van bijvoorbeeld 2mb allang teveel hoor :)
Link naar reactie
  • 0
Nah ik was altijd wel erg zuinig met de telefoon, toen ... Maar de updates deed ik toen ook via het download centre .. Zodat ik elke update ook echt maar 1 keer hoefde te downloaden ... (toen wist ik nog niets van images af) Dan maakt het ook niet uit hoe vaak ik windows opnieuw installeer, want alle updates stonden toch op een aparte cd ... Ik deed ze dus wel, maar bijvoorbeeld als ik toch online was om mijn mail te checken of om even te sjetten enzo ... en goed uitselecteren he ... Wat je niet nodig had, werd ook echt niet gedowned ... Nu ben ik zelfs nog te belazerd om een cd te rippen ... downloaden gaat vaak makkelijker ... Sjah adsl heeft een wereld doen opengaan ... :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...