Ga naar inhoud

Mails 1x binnenkrijgen van IMAP accounts, hoe?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik gebruik outlook 2007. Ik heb mijn pop3 accounts overgezet naar IMAP. Ik heb 3 email adressen die dezelfde inlog(gebruikersnaam en wachtwoord) gebruiken op de server. Bij pop3 had ik bij de mail instellingen bij ontvangen/verzenden aangegeven dat slecht het standaardaccount meegenomen moet worden in de groep. Hierdoor kwam de mail dus maar 1 keer binnen. Bij IMAP ontstaan 3 account in outlook. De mails komen ook 3x binnen. Hoe kan ik het regelen dat een mail naar adres1 ook alleen bij adres1 binnenkomt en niet bij alle 3 de adressen? vr.gr. Frans
Link naar reactie
Als de 3 email adressen hetzelfde account gebruiken zijn dit aliassen en geen volwaardige e mail adressen. In je e mail client en onder pop3 kon je dit scheiden met berichten regels. Met Imap gaat dit niet, alles komt gewoon in 1 account terecht. doordat je het imap account ook 3 keer op je client hebt opgegeven, komen ze drie keer binnen. Dus of je aliassen opgeven/verwijderen in je client of weer terug naar pop3 en de aliassen weer niet laten synchroniseren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...