Ga naar inhoud

Internet plus bellen van KPN


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik werd een aantal weken gebeld (ja, één van die vele telefoontjes die we allemaal krijgen) door KPN. Ze hadden een geweldig aanbod: goedkoper bellen en internetten, zonder dat er iets zou veranderen. Nadat ik een en ander op internet had gecheckt, heb ik toegestemd. Nu, ca. 6 weken later, kan ik opeens niet meer internetten. (Dank aan de buurman, die een onbeveiligd netwerk heeft). Planet gebeld, en ja hoor. Ze hebben mijn internet vast afgesloten. Over een aantal dagen krijg ik een nieuw modem, en dan zou het weer moeten kunnen. En nee, er was niets meer aan te doen. Geen internet, geen email meer, en opeens krijg ik ook nog eens een andere modem, waar mij niets van is verteld. Onbegrijpelijk dat dit zo maar kan!! Ze waren nog wel bereid een klacht aan te maken, maar ik kan mij zo maar voorstellen dat die op de grote stapel verdwijnt. Hebben meer mensen deze negatieve ervaring? Ik was altijd vol lof over Planet, maar dit gedrag is werkelijk te gek voor woorden. Advies: Blijf als het even kan bij je huidige provider, en schakel niet over op internet plus bellen..... Of je moet het niet erg vinden om het een aantal dagen / weken zonder ìnternet te moeten stellen....
Link naar reactie
Hoi, Vervelend he, zou ook maar goed de rekeningen in de gaten houden, ik ken er een paar die gewoon hadden opgezegd, maar ze bleven maar afschrijven. Hoop voor je dat alles goed komt. p.s. heb vroeger ook bij planet gezeten, bij mij was de eindrekening wel goed, en het over zetten ging ook zoals het moest, heb ook fijne tijd gehad bij planet, ben alleen weg gegaan om de prijs.
Link naar reactie
je hebt waarschijnlijk de KPN toestemming gegeven Planet op te zeggen? Daar hebben ze gebruik van gemaakt.... als dan je Internetbellen plus en aantal dagen later opgeleverd wordt zit jij zoals nu met de gebakken peren. Het is altijd beter om eerst Internetbellen aan te vragen, dan neemt de KPN de lijn over als het zover is... die dag heb je meteen het nieuwe Internetbellen en werkt Planet niet meer. Dan moet je nog even niet vergeten om Planet op te zeggen, want anders loopt hun abo gewoon door.... Valkuil: is er sprake van jaarcontracten... dan moet je zorgen dat je ruim over bent voor het nieuwe jaar begint anders gaat die vlieger niet op... Of je neemt een tussenpaus als provider, HetNet biedt maand contracten en zodra het interessant wordt stap je over op Internetbellen met de zelfde overdracht- opzeg procedure als ik net beschreven heb.... Ik heb dit nu al 3x zo gedaan bij een provider wissel....
Link naar reactie
Het vreemde is: het kan wel goed, want mijn telefoon wordt pas overgezet als het helemaal is geinstalleerd. Daar kreeg ik gisteren bericht van. Maar mijn internet en email; daar kunnen ze niets aan doen. Misschien moet ik inedrdaad ook maar eens overstappen (en dus het risico lopen dat het weer verkeerd gaat), en naar een betere / goedkopere provider gaan. Hebben meer mensen deze ervaringen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...