Ga naar inhoud

_A_block_has_been_placed_against_your_IP_address....


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje kan ik geen mail meer sturen naar enig Hotmail account. Alles kom terug met de volgende melding: [quote:4646b15109]Connected_to_65.54.245.8_but_sender_was_rejected./ Remote_host_said:_550_SC-004_Mail_rejected_by_Windows_Live_Hotmail_for_policy_reasons. _A_block_has_been_placed_against_your_IP_address_because_we_have_received_complaints_concerning_mail_coming_from_that_IP_address. _If_you_are_not_an_email/network_admin_please_contact_your_E-mail/Internet_Service_Provider_for_help. _Email/network_admins,_we_recommend_enrolling_in_our_Junk_E-Mail_Reporting_Program_(JMRP), _a_free_program_intended_to_help_senders_remove_unwanted_recipients_from_their_e-mail_list:_http://postmaster.live.com/ [/quote:4646b15109] Normaal kan het me niet schelen maar ik ben wat dingen aan het kopen en verkopen en zulke mensen gebruiken veel hotmail accounts, en dan is het lastig. Googlen levert vele berichten op van mensen die hetzelfde is overkomen, maar geen duidelijke clou over de oorzaak of reden hiervan. Natuurlijk stuur ik geen vervelende mails naar Hotmail gebruikers en ik heb ook geen aanwijzingen dat mijn IP gebruikt is om te spammen.
Link naar reactie
alleen microsoft kan zoiets, mensen zonder waarschuwing afsluiten en zonder dat je je kan verdedigen... Beste advies is om dat niet meer naar hotmail te mailen, microsoft wil zo graag dat ze het gebruiken dat ze je ip vanzelf weer op een white list zetten. Adviseer je kopers ook om geen hotmail te gebruiken. Verder moet je natuurlijk altijd proberen uit te voeren wat er in die melding staat.
Link naar reactie
Dit lijkt mij een typisch geval van blacklisting. De mailserver waar de mail vandaan komt zal waarschijnlijk wel op een blacklist staan, die gecontroleerd wordt door Hotmail. Als je het IP-adres weet van deze mailserver, kun je bij www.dnsstuff.com controleren of deze mailserver op een blacklist staat. De beheerder van deze server zal een verzoek moeten doen om het IP-adres van de blacklist af te halen. Stuur je je mail via een mailserver van je provider, of heb je een eigen mailserver draaien? In het eerste geval: wat is je provider?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...