anoniem Geplaatst: 12 februari 2007 Delen Geplaatst: 12 februari 2007 We hebben een thuisnetwerk met 4 computer achter de router. Nu is er een probleem. Vaak kan ik met outlook express wél email ophalen. Maar soms niet, hij geeft dan een error aan: There was a problem logging onto your mail server. Your User Name was rejected. Account: 'mail.zeelandnet.nl', Server: 'mail.zeelandnet.nl', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR no response from mail server', Port: 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC91 Dit is op alle 4 de computers. Ik kan wél email checken via webmail. Als ik vervolgens de router reset dan doet hij het wel weer. Hoe komt dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 ik krijg de indruk dat je op meer dan één pc je postvak op de zeelandserver benadert met dus dezelfde inlog en wachtwoord. het is voorstelbaar dat zo´n ding daarvan in de war raakt... vertel eens wat meer over hoe je te werk gaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Ik heb dus 4 computers. In Outlook Express kunnen deze computers op bepaalde momenten géén email van zeelandnet binnenhalen. Bij andere emailadressen kan dan wel verbinding worden gemaakt. Er wordt denk ik zelden op hetzelfde moment email gechecked. Toch vind ik het vreemd dat alleen zeelandnet storingen heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 ik denk dat inloggen een belangrijker element is dat post checken... gaat het bij zeelandnet om één mailadres? gaat het bij die andere adressen ook om één mailadres waarop je op meerdere pcs tegelijkertijd bent ingelogd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Met checken bedoel ik verbinding maken met (mail.zeelandnet.nl) en mail ontvangen. Het gaat om meerdere emailadressen. Computer 1: naamA@zeelandnet.nl naamA@andereprovider.nl <= hiermee kan altijd verbinding worden gemaakt. Computer 2: naamB@zeelandnet.nl Computer 3: naamC@zeelandnet.nl Computer 4: naamD@zeelandnet.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Heeft iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Tsja, het probleem is nog niet opgelost :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen