Ga naar inhoud

kan opeens geen e-mails meer verzenden via outlook express..


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

nou daar krijg ik precies dezelfde foutmelding als op de gewone pc. las daarvoor op internet wel iets over blacklisted email adressen of servers ofzo. het zou misschien dan wel kunnen dat dat gewoon het probleem is maar weet niet hoe ik dat nou zeker kan weten. heb scarlet al gemaild , maar wacht nog op t antwoord.
Link naar reactie
[quote:2e0c6f5d9a="lotte"]nou daar krijg ik precies dezelfde foutmelding als op de gewone pc. las daarvoor op internet wel iets over blacklisted email adressen of servers ofzo. het zou misschien dan wel kunnen dat dat gewoon het probleem is maar weet niet hoe ik dat nou zeker kan weten. heb scarlet al gemaild , maar wacht nog op t antwoord.[/quote:2e0c6f5d9a] jammer, als 't aan je PC zelf had gelegen, hadden wij er denk ik meer mee gekund dan nu... 't is nu wel zeker dat het aan je internet ligt, en daar ben ik niet zo erg in thuis, dus ik haak af...
Link naar reactie
Als het op je laptop ook niet werkt met dezelfde foutmelding vraag ik me ook af of het wel aan Outlook Express ligt (de screenshot van OConnor is trouwens van Outlook 2003, dus die komt niet overeen met Outlook Express). Om uit te sluiten dat het aan Outlook Express ligt zou je eens [url=http://www.mozilla.com/thunderbird/]Thunderbird[/url] kunnen proberen. Weinig kans dat dit wel werkt, maar voor de zekerheid zou ik het even proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...