Ga naar inhoud

kan opeens geen e-mails meer verzenden via outlook express..


anoniem

Aanbevolen berichten

ik kan sinds 2 dagen opeens geen e-mails meer versturen via outlook express, ik kan nog wel e-mail ontvangen. mijn server is Scarlet. ik krijg als ik een e-mail wil versturen de volgende foutmelding: [color=red:6ee1ada5f5]Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is voorbeeld@yahoo.com. Onderwerp 'test', Account: 'mail.scarlet.nl', Server: 'mail.scarlet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 Blacklisted', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC79[/color:6ee1ada5f5] weet iemand wat ik hier aan kan doen??? heb volgensmij alles al geprobeerd, maar misschien is er iemand die dit ook heeft gehad ,of er wel iets op weet.
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

[quote:89e75b018a="lotte"]lees wel net iets over iemand met hetzelfde probleem op een amerikaans forum en daar lag het aan spamguard, ik kan hte verkeerd hebben maar gebruikt hitman pro dat programma niet?[/quote:89e75b018a]Nee, Spamguard is geen onderdeel van Hitman Pro. Je zei dat na het installeren van Hitman Pro je nog gewoon mail kon versturen. Had je de software toen alleen geinstalleerd of ook laten draaien?
Link naar reactie
ok, dankje... nu heb ik gekeken of hij op een blacklist staat, en volgensmij dus wel...maar wat ik er nu mee moet ,ik snap er niks meer van. had net ook op een site gelezen dat ik bij outlook express de smtp poort moest veranderen vn 25 naar 587, maar toen kreeg ik een foutmelding dat 'ie geen verbinding kon maken, dus dat schiet ook niet op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...