Ga naar inhoud
  • 0

Is software van Freemake (Youtube to mp3)voor een PC safe?


anoniem

Vraag

Goedemorgen beste mensen, in de laatste uitgave staat een overzicht van video bewerkers. Ik heb software van Freemake op mijn PC gedownload waaronder de youtube naar MP3 converter. Nu krijg ik meldingen van Chrome en van F-Secure dat de software niet safe is. Toegang tot bijna alles van de computer wordt aangegeven. Willen jullie aangeven of de software safe is. Alvast bedankt voor het antwoord. Vriendelijke groeten, Nirav
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Die software houd je surfgedrag bij, welke websites je bezoekt, hoe vaak, hoe lang, wanneer. kortom wat je interesse is. Dergelijke informatie heeft in de wereld van internet een enorme financiële marketing waarde. Daar wordt veel geld mee verdient, en daarvan worden die gratis apps, weer mee gefinancierd. Want niets is echt gratis, ook niet op het internet, zelfs op het internet gaat voor niks, alleen de zon op. Zelf gebruik ik ook zo'n freemake converteer app, om bestanden om te zetten, en af en toe wat de downloaden van YouTube, Maar waar het op neer komt, ja, dergelijke gratis apps, houden voor marketing doeleinden, anoniem je surfgedrag bij, maar dat doen eigenlijk alle gratis apps, Die mededeling/regel vindt je terug in de gebruikersvoorwaarden, (die niemand leest). En zo worden de app design onkosten vele malen terug verdient, uit de opbrengst van surfgedrag, dat wordt verkocht als consumenten marketing informatie aan weer bedrijven die hun reclames/advertenties daar weer op afstemmen. Want het online houden van het gratis wereld wijde web, wordt gefinancierd, uit advertentie inkomsten, niet uit het abonnement dat een consument/internetter neemt via de ISP internet service provider
Link naar reactie
Je moet bij de programma's van Freemake altijd heel goed uitkijken dat je bij de installatie geen ongewenste troep zoals toolbars, zoekmachines, etc. op je systeem mee-installeert. Ze gebruiken tijdens de installatie de meest vuige methodes om je per ongeluk toch akkoord te laten gaan met de installatie hiervan. Met de freeware zelf is niets mis. :-)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...