Ga naar inhoud

Beveiligingscertificaat


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg bij het openen van deze site deze afbeelding te zien. maar ik weet 100% zeker dat deze site voor mij veilig is. Dus klik ik steeds op "Doorgaan" Hoe kan ik deze en een aantal andere sites als veilig krijgen, dus dat ik niet steeds deze afbeelding te zien krijg? [img:164ad1f519]http://i77.photobucket.com/albums/j55/robbogers/beveiligingscertificaat.jpg[/img:164ad1f519] Graag hulp, Rob Bogers
Link naar reactie
Je moet dan het certificaat opslaan en even openen. Je krijgt dan de mogelijkheid om het certificaat te importeren. Laat Windows niet automatisch kiezen waar het certificaat opgeslagen wordt, maar kies hier zelf dat het certificaat van een vertrouwde root certification authority komt. Op deze manier herkent Windows het certificaat als vertrouwd en krijg je deze melding niet meer...
Link naar reactie
Heb je de reactie van Marc H gelezen? Hij schrijft namelijk dat je het certificaat kan importeren door op 'meer informatie' te klikken. Nu gebruik ik geen Chrome, dus ik kan je niet vertellen hoe het daarin zit, maar in IE kun je in de adresbalk op de certificaat waarschuwing klikken om te laten zien welk certificaat gepresenteerd wordt. Hier heb je ook de mogelijkheid om het op te slaan en te importeren...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...