anoniem Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Ik krijg bij het openen van deze site deze afbeelding te zien. maar ik weet 100% zeker dat deze site voor mij veilig is. Dus klik ik steeds op "Doorgaan" Hoe kan ik deze en een aantal andere sites als veilig krijgen, dus dat ik niet steeds deze afbeelding te zien krijg? [img:164ad1f519]http://i77.photobucket.com/albums/j55/robbogers/beveiligingscertificaat.jpg[/img:164ad1f519] Graag hulp, Rob Bogers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Zeer waarschijnlijk gebruikt deze site een zgn: "Self signed certificate" oftewel een certificaat die niet van een vertrouwde organisatie komt. in firefox kan je deze importeren, door op meer informatie te klikken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Je moet dan het certificaat opslaan en even openen. Je krijgt dan de mogelijkheid om het certificaat te importeren. Laat Windows niet automatisch kiezen waar het certificaat opgeslagen wordt, maar kies hier zelf dat het certificaat van een vertrouwde root certification authority komt. Op deze manier herkent Windows het certificaat als vertrouwd en krijg je deze melding niet meer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 @Leo, is het moeilijk om aan te geven hoe ik dat moet doen (certificaat opslaan en even openen), want op de pagina zelf zie ik geen mogelijkheid uit te voeren wat je zegt. Het zal aan mij liggen maar dit is onbekend terrein voor mij. Rob Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Heb je de reactie van Marc H gelezen? Hij schrijft namelijk dat je het certificaat kan importeren door op 'meer informatie' te klikken. Nu gebruik ik geen Chrome, dus ik kan je niet vertellen hoe het daarin zit, maar in IE kun je in de adresbalk op de certificaat waarschuwing klikken om te laten zien welk certificaat gepresenteerd wordt. Hier heb je ook de mogelijkheid om het op te slaan en te importeren... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen