Ga naar inhoud

.exe toevoegen op website


Aanbevolen berichten

Hallo, ik moet voor een schoolproject een website maken (is voor mij geen probleem, HTML) maar er moet ook een animation bij. Nu heb ik iets leuks gevonden, maar het is een .EXE bestand. Ik wil eigenlijk dat ik gewoon op een hyperlink klik, en dat het filmpje zich dan (automatisch) gaat afspelen (het is een soort van filmpje met enkele opties die je kan aanklikken) de enigste manier hoe ik dit wist op te lossen, was gewoon hem dan te downloaden, maar hij moet OP de website te zien zijn. Ik gebruik gewoon HTML. Alvast bedankt :) EDIT: ik zie zojuist dat het 'filmpje' afgespeeld word in Macromedia Flash player. Dit zou betekenen dat het een flashfilmpje kan zijn, terwijl de extensie .EXE is.
Link naar reactie
[quote:8bb01c3349="gerben"]Of je moet de maker ervan zien te achterhalen, en hem er een gewone flash animatie van laten maken.[/quote:8bb01c3349] daar is geen tijd voor, (je kent het, duurt natuurlijk 3 weken voordat je reactie hebt) heb het nu maar gewoon met een linkje gedaan. probleem opgelost --slotje--
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...