Ga naar inhoud

Twee sites op 1 plek


Aanbevolen berichten

Ik heb twee websites gemaakt met Dreamweaver. Volgens de provider kun je die naar aparte plaatsen uploaden. Tot nu toe lukt dat niet: ik krijg mijn tweede site niet op een andere plaats als de eerste. Misschien omdat Dreamweaver de instellingen van de eerste site oppakt? Ik heb voor de tweede site in de sitedefinitie wel de gegevens ingevoerd van die tweede site. Wie weet een oplossing? Bvd. Als je je als nieuwe klant aanmeldt bij een provider kun je een tweede adres toegewezen krijgen. waarop je dan je tweede site kwijt kunt. Ik heb dat ws-ftp gebruikt maar daarmee lukt het ook niet.
Link naar reactie
[quote:1cbfa414c9="Martijn Hogendorf"]Post dit soort zaken niet hier, maar in het goeie subforum. In dit geval: webdising.[/quote:1cbfa414c9] Ook niet al te helder hoor.. Maar het moet toch inderdaad niet zo moeilijk zijn. Desnoods frot je alles in 1 site, de links bepalen wel de juiste weg. Of zoals teacher zegt; www.provider.nl/mapje_1/index.html (van die ene site) www.provider.nl/mapje_2/index.html (van die andere)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...