Ga naar inhoud
  • 0

kan niet meer inloggen op ziggo webmail?


anoniem

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Is je probleem intussen al verholpen?..... mooi......nog niet? oké dan.... Of je bent gegeten je abonnement te betalen,....of kijk of de Caps Lock toets niet aan staat, Of wacht met inloggen tot je computer volledig is opgestart,....is geen van alle. Dan deze optie: . Via start-configuratiescherm-internetopties-geavanceerd-en vink nu de vakjes "foutopsporing scripts uitschakelen" (explorer en overig) uit. Dit zijn 2 vakjes waar je het vinkje moet verwijderen.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...