Ga naar inhoud

css positie en stack overflow probleempje.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, In mijn vorige vraag, vroeg ik hoe je een layer in twee gedeelten kon verdelen. Ik ben nu wat aan het uitproberen geweest en ik kom tot bijna waar ik wezen wil. Jullie kunnen het resultaat zien op : http://members.lycos.nl/mskbasketball/contributie2.html Zoals jullie zien, lopen de twee gedeelten niet helemaal gelijk. Wie weet wat ik fout heb gedaan ??? en wie weet hoe ik de stackoverflow kan vermijden. Alvast bedankt, Roelof
Link naar reactie
[quote:fdc7886b95="BasHamar"]Hèhè... :D Misschien niet wat je wil horen, maar het lijkt me dat het tabulaire data is, en dus ook thuishoort in een tabel. Ja, je leest het goed, een tabel. De enige juiste manier om een tabel te gebruiken, om precies te zijn. - Bas[/quote:fdc7886b95] Haha. Ja je hebt gelijk! Het woordje tabulaire rouleert de laatste dagen :)
Link naar reactie
Hoi, Dank iedereen voor zijn reactie. Ik ga dit probleem dus met een tabelletje oplossen. :) Ik heb geen script die de reclame van lycos onderdrukt. Ik zal eens kijken wat er met opera gebeurt. <edit> ik heb nu het schema in een tabel gestopt maar nu ziet het scherm er in firefox en mozilla er anders uit dan in IE. Wat kan ik daar aan doen ?? <edit> Roelof
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...