Ga naar inhoud

Site check


Aanbevolen berichten

[size=9:4580183739]Welkom op onze site!!! We hebben een compleet nieuwe site!!! Veel plezier op onze site[/size:4580183739] Geen tekstschrijver van beroep begrijp ik? :P Zonder teveel cynisch te willen zijn, de naam van dit forum is Webdesign. Ik vind niet dat er bij jouw site sprake is van [b:4580183739]design[/b:4580183739]. De code is een rommeltje en de inhoud veel te persoonlijk om voor een ander interessant te zijn. Dan sluiten we af met het geijkte: leer HTML + CSS.
Link naar reactie
Hm... ik dacht toch echt dat ik gisteren een heel verhaal had geschreven, blijkbaar verkeerd gegaan. [b:d303b68a98][edit door teacher; ah, dat was mijn schuld. Ik was posts van reest aan het weggooien en nam, per ongeluk, die van jou mee. sorry daarvoor][/b:d303b68a98] IIG kort samengevat, zorg dat je site functioneler wordt, op de beginpagina moet duidelijk zijn waar je site over gaat, wat je ermee wil. Wat IJsqueen al zei, wat er nu op staat (behalve welkom) kan er allemaal af: veel plezier etc, de resolutie ook (gaat niemand wat mee doen). De tabellen zijn veel te smal, ik moet onnodig scrollen bij funstuff. Hier kan btw de 3x [i:d303b68a98](klik met de rechtermuisknop hier op en klik dan op doel opslaan als...)[/i:d303b68a98] weg. Bij wanneer staan 4 regels waar ik nix mee kan. Kijk nog s goed naar je site, zorg dat het aantrekkelijker wordt, foto's en meer in de stijl van je doel (disco) misschien. Je snapt me denk ik wel.
Link naar reactie
Dag superspinnie, Puike site. Probeer eens te werken met tabellen en Style sheets. Dat scheelt je een hoop werk om iedere nieuwe sectie hetzelfde te maken als de anderen. Ik raad je ook aan om eens met Macromedia Dreamweaver te werken aangezien dat prettiger werkt alhoewel dat natuurlijk een mening is. Als je van plan bent een echte site op te zetten kan je natuurlijk ook een goed HTML boek kopen. Je kan een basiscursusboek kopen voor zo'n 20-30 euro.
Link naar reactie
Sjonge jonge, niet te negatief allemaal :o.. Niet dat ik het geweldig vind, maar ik heb weleens slechtere sites gezien. Het is idd aan te raden om gewoon HTML en CSS te leren, maar als dit de enige site is die je gaat bouwen, voldoet het toch prima. Gezien je dus gen prof bent, let ik ook op andere zaken. Alles functioneert tenminste, ales is te lezen, GEEN afschuwelijke kleuren.. Ik denk dat het voor de doelgroep prima is, en natuurlijk moet je het commentaar van de vorige posts goed bekieken en evt opvolgen:) Jurrie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...