Ga naar inhoud

Probleempje met mouseover in ander frame weergeven


Aanbevolen berichten

Hallo Voor de links maak een appart frame (linerkant) nu wil ik dat iemand over een link gaat dat er uitleg komt, Deze uitleg moet dan in het andere frame komen, ik ben al met de target aan het pielen maar het lukt maar niet hier de link http://www.zkkf.nl/indexnieuw.html het linkerframe met de links : inhoud.html het rechtframe waar de pagina's op worden weergeven : welkom.html een voorbeeld link in het linkerframe: <LI><a href="schuifpui.html" target="hoofdscherm" onMouseOver="MM_showHideLayers('document.layers[\'schuifpui\']','document.all[\'schuifpui\']','show')" onMouseOut="MM_showHideLayers('document.layers[\'schuifpui\']','document.all[\'schuifpui\']','hide')">&nbsp;Hef-Schuifpuien</a></LI> en dan zou deze verwijzing in het rechtframe moeten komen maar hoe, nu is ie zo: <div id=<a href="inhoud.html/schuifpui"> style="position:absolute; target:welkom.html; width:300px; height:60; z-index:4; left: 0px; top: 20px; visibility: hidden"><font color="#FFFFFF" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif"> <dd> Modern, practisch, degelijk, in alle soorten en maten, 2,3 of 4 delig. Tevens het verglijk met de lichte en goedkope schuif-kieppui</font></dd> </div></a> ik hoop dat jullie me kunnen helpen mvg Mike Zwetsloot ps bijkomend voordeel is nu ook dat mijn teller niet telkens weer een bezoeker registreet als deze alleen maar terugkeert naar de hoofdpagina is trouwens ook irri dat je niet makkelijk kan zien waar die index nu is gebleven van links, daarom zet ik die altijd in een frame links Thanxx, Greetz Mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...