Ga naar inhoud

probleem met drivers na installeren van vista naar xp


Aanbevolen berichten

ik heb denk ik iets stoms gedaan. ik heb een tijd terug een laptop gekocht. hierop stond windows vista home basic voorgeinstalleerd. nu was ik al een hele tijd vista zat, omdat ik hier niet mee uit de voeten kon. ik had ook een windows xp installatie cd liggen. dus ik heb mijn laptop met vista geformatteerd, en xp erop geinstalleerd. Nu heb ik dus het probleem dat een aantal drivers niet geinstalleerd zijn. er zat bij de laptop alleen een productherstel cd maar die is door onverklaarbare reden gebroken. neem aan dath ier geen drivers op stonden. wat te doen?
Link naar reactie
ja, geprobeerd op toshiba, maar voor mijn laptop zijn met OS windows XP geen drivers te vinden.???? ik heb daarna gekeken wat ik nog nodig heb aan drivers en dit zijn ze: grafische kaart: intel 943GML soundkaart: adi ad1986a pci device/moederbord chipset: intel 943 GML intel ich7-m gedownload, maar tijdens installatie zegt hij dat mijn hardware niet aan de eisen voldoet/niet wordt ondersteund terwijl ik toch echt de goeie heb.
Link naar reactie
ja, maar toshiba doet dus ook echt niks voor je. ze zeggen je alleen wat de onbekende hardware is en verder kun je het je uitzoeken. op de website staan alleen de drivers voor vista omdat 'de laptop alleen gemaakt wordt op vista' pfff. wat boeit het, zet toch gewoon die xp software op je website (klantvriendelijkheid?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...