Ga naar inhoud

Lijn nummers in Word 2003


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik schat dat Word 2003 wel 1000 toeters en bellen heeft. Daarvan heb ik er 950 niet nodig, maar dat maakt zoeken naar die paar wel erg lastig. Hoe kan ik, om maar eens iets te noemen, Word 2003 wijs maken dat hij ergens in de pagina moet aangeven op welke lijn de cursor staat. Iedere keer weer met de hand tellen is wel erg lastig... MVG perloc
Link naar reactie
dat staat bij mij standaard onderin beeld (wat bij ie bijv statusbalk heet) let op: dat is nog onder de horizontale scrollbar. wellicht staat je venster iets te groot voor je monitor? anders (omdat zichtbaar de standaardinstelling is): zet word uit, ga op zoek naar normal.dot en hernoem of verwijder dat bestand. als je opnieuw word opstart staat alles weer in de standaardinstellingen.
Link naar reactie
Ik meen me te herinneren dat ik dat voorheen ook heb gezien; onder in de balk boven de start-balk. Heb normal.dot weggehaald (gechecked!!) maar dat maakt geen enkel verschil. Onderin heb ik maar éen (WORD) balk: een horizontale scrollbalk die ik 1 mm heen en weer kan bewegen. Verder staat er links onder aan aantal logo's voor de "view", hoe je pagina wordt gepresenteerd: normal-, web layout-, print layout-, ouline- en reading view. Geen van dezen laat het lijn-nummer zien. Wel is het opvallend dat, als ik normal.dot weghaal, Word razendsnel opstart, maar de volgende keren gaat het weer langzaam - duurt seconden lang. Volgens mij moet toch ergens een andere dan de hor. scroll balk kunnen worden ingesteld. perloc
Link naar reactie
Doet ut nu!! Bedankt Jan! Ik heb ALLE normal.dot files weggehaald. En gekeken na opstarten van Word of er weer een normal.dot file is aangemaakt. Ja dus. Maar geen status bar. De is kennelijk niet default. Dus in Word wordt toch nog op een andere plaats instellingen bijgehouden. En Dirk, bedankt voor het meedenken! perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...