anoniem Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Ik had een nieuwe account aangemaakt omdat ik had opgezegd. Ik kon in Turkije waar ik veel verblijf Netflix niet ontvangen. Later ontdekte ik dat ik waarschijnlijk via een omleiding het wel kon ontvangen. Heb een nieuw account aangemaakt met mijn andere e-mail adres om het te proberen. Dit gaf helaas problemen. Later lukte het wel en heb inmiddels een automatische betaling. Vandaag moest ik opeens opnieuw betalen. Hoe kan dit en hoe maak ik het goed. Ik wil maar een account. Er is al 7,99 van mijn rekening nr. afgehaald dus ik heb al betaald. Wat kan ik het beste doen om niet 2e te betalen. Link naar reactie
MarkS90 Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Contact opnemen met Netflix en de situatie uitleggen. Ieder geval niet het betaalde geld terugstorten en verder niets doen: daar komt narigheid van. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.