Ga naar inhoud

FIREFOX


anoniem

Aanbevolen berichten

Nou en???? Daarom hoeven wij hier nog niet mee te doen met die gekte. Om dáárvoor te collecteren! Ik noem het regelrecht krankzinnig. Verwacht trouwens ook niet op veel respons. En waar blijft het bijeen gesprokkelde waarschijnlijk geringe bedrag als de actie mislukt? De initiatiefnemer heet De Gier. Toch niet een broertje van Aas Gier?
Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:705909282c="J. de Boer"]Ik noem het regelrecht krankzinnig.[/quote:705909282c] [quote:705909282c="J. de Boer"]De initiatiefnemer heet De Gier. Toch niet een broertje van Aas Gier?[/quote:705909282c] Als je een onderbouwing geeft van je mening kan men daarop reageren. Met zulke reacties kan niemand wat... Ik vind het nogal kansloos gepland, elke cent die nu wordt gedoneerd gaat naar giro 555. Daarnaast doen ze het in een verkeerde krant, te duur. [quote:705909282c="Maarten81"]stort die €35000 lekker op giro 555 ofzo[/quote:705909282c] Alsof er na die ramp geen cent meer naar een leuk doel mag gaan ofzo.
Link naar reactie
Ik heb dit neergezet voor mensen die wel geintereseerd zijn, als je dat niet bent maakt mij dat nix uit maar je hoefd het toch niet helemaal af te zeiken. Er zijn toch anderen die het wel intereseerd en er geld voor over hebben (zie het extreem grote suc6 in de new york times) Dit zijn vaak idealistische mensen die graag een schoon web zien dmv een browser die strict de html code aanhoud. Laat die mensen gewoon hun donatie doen. het feit dat het hier helemaal afgezeken word betekend niet dat er geen voorstanders zijn. want anders waren de advertenties in amerika en duitsland niet zo'n super groot suc6 geworden. Nu hoop ik dat er wat posititevere mensen gaan reageren PS: om je laatste uit de lucht gegrepen niet doordachte kritiek ook weer onderuit te halen [quote:77bfdb9d23] Wat gebeurt er met de opbrengst van de donaties als er te weinig geld wordt opgehaald? • We gaan er niet vanuit dat we de doelstelling van €35.000,- niet halen. Mochten we toch te weinig geld inzamelen, wordt het geld besteed om een kleinere advertentie te plaatsen. Ook een advertentie in een kleinere krant of tijdschrift is dan een optie. De derde optie is om de opbrengst aan Mozilla te doneren. Je geld wordt dus nooit verkeerd gebruikt. [/quote:77bfdb9d23] Dat is het nadeel van iedere keer roepen voor het nadenken
Link naar reactie
[quote:5374f045f3="Ruudfeen"]...Met zulke reacties kan niemand wat... [/quote:5374f045f3] Wel hoor; beetje om lachen :wink: Zijn argument zat ook in die zin hè! En is ook al meteen van tafel geveegd door Emiel. Discussie heet dat en da's best op zijn plaats op een discussieforum... @Emielcuijk; Ik bewonder je ideologie, echt! Ik ben een groot bewonderaar van OpenSource, helaas mis ik de programmeer kennis om er ook actief aan deel te nemen. Maar als dit over IE zou gaan die zijn 5% tereinverlies op FFox wil terughalen middels een gedoneerde advertentie, zou het toppic meteen worden gesloten wegens spam. Zelfde principe, andere ingredienten. Het twistpunt is dus niet "hup Firefox, weg met IE" Nee het gaat over de actie zelf waar mensen over struikelen. Of ja, ik in elk geval. Normaal zou ik het links laten liggen maar omdat het nu op dit forum verschijnt is wat mij betreft de discussie geopend!!
Link naar reactie
Sorry, maar toch nog heel ff over FF vs. IE [quote:5accdfd62b="Emielcuijk"]Nou IE voldoet voor mij per definitie niet.[/quote:5accdfd62b]Met jou valt dus niet te praten. [quote:5accdfd62b="Emielcuijk"]IE heeft als bijna enige browser geen tabbed browsing, en als je dat gewend bent wil je niet anders.[/quote:5accdfd62b] WinXP stelt hier tegenover dat je knoppen op de taakbalk kan groeperen. [quote:5accdfd62b="Emielcuijk"]En IE heeft standaard geen Google bar, ja ik weet je kunt hem installeren, maar als firefox dat standaard heeft en op alle fronten beter is.[/quote:5accdfd62b]Ik gebruik dat ding van mn leven niet en ik vind het net zo hinderlijk als de andere (spyware)zoekbalken die je ongevraagd krijgt. Ik gebruik IE trouwens omdat zelfs sommige profi site's alleen IE ondersteunen. En dat heeft niets met MS te maken, maar met de luiheid van de webprogrammeur.
Link naar reactie
@MichielPH Waarom zou er niet met mij te praten zijn, als ik een andere voorkeur heb als jij, ik geef alleen aan dat ik een hekel heb aan met IE werken, omdat het zo weinig mogelijkheden heeft. Dit soort uitspraken worden meestal gedaan uit een soort onmacht, gebrek aan intelligente argumenten. het 2e puntje, nu heb je het over dat een busturingsysteem het compenseerd wat de browser mist, en daarbij is dit bij lange na geen alternatief voor tabbed browsing, omdat het veel omslachtigger en zeker langzamer werkt als tabbed browsing. het 3e puntje, elk persoon die regelmatig computerd weet dat een zoeksite onmisbaar is, en er is dus nix handigger als die zoekbalk rechts boven. Daarbij is het voordeel dat juist bij firefox dit geen spyware is, terwijl de extra balken die je bij explorer installeerd meestal (bijna altijd) spyware bevatten. Daarnasst illustreerd het feit dat er bij jou automatisch spyware word geinstalleerd in de vorm van zoekbalken jou niveau van computeren al. Site's die alleen IE ondersteunen kunnen geen profi sites zijn want IE houd zich niet aan de standaarden. je kunt een site toetsen of hij echt profi is (dus zich aan de standaarden houdt) met deze site http://validator.w3.org/ Dit is de standaard dus hier kun je toetsen of een site echt profi is. Mijn excuus, voor het vervolgen van de flame maar ik kon het niet laten hier op te reageren.
Link naar reactie
Ze doen maar, maar er zullen heus niet meer mensen firefox gaan gebruiken. Het is gewoon pure geld verspilling. Het kost gewoon veel te veel tijd om functies eraan toe te voegen met die zogenoemde extensies, dat doet een huis tuin en keuken internetter niet. firefox moet het hebben van mond op mond reclame en recenties en niet van comerciele reclame waar wij als mensen altijd over lopen te klagen, Spam anyone? Het is gewoon onzin om geld te storton voor een pagina grote reclame advertentie ik weet m'n geld wel beter te besteden de prullenbak. En voor het zelfde geld verdwijnd het geld in andermans zak aangezien er een anonieme Gmail/paypal adres word gebruikt. Dit is mijn mening B.T.W ik vind firefox een pron browser aangezien ik IE gebruik en nooit last heb van spyware/virussen. ik zie dan ook geen reden deze browser te gebruiken. want de enigste manier dat je aan dit soort beestjes komt krijg je toch allemaal van cracksites en pron sites e.d. en nog iets, laat Mozilla zelf een advertentie plaatsen, en als het echt noodzakelijk was hadden ze zelf wel een advertentie laten plaatsen. Ik vind dit pure geldverspilling Cliniclowns ofzo iets waar mensen echt iets aan hebben. Als mensen een andere browser willen gaan mensen echt wel zoeken naar een andere browser op het internet en gaan ze echt niet de krant lezen. En zijn 10 tallen browsers Netscape, Opera, Maxthon, slimbrowser.. etc..
Link naar reactie
[quote:9997cb7463="Emielcuijk"]scan jou computer eens met adaware en dan nog iets, IE draait alleen op windows dus dat is zoiezo al een groot nadeel, als je mac os of linux hebt werkt het nieteens.[/quote:9997cb7463] Heb 3rd party cookies uitstaan en nooit problemen. Spyware begint bij je zelf surfgedrag etc.. Heb geen antispyware tools nodig om m'n pc schoon te houden, want ik heb het gewoon weg niet. Iedereen loopt wel te flamen op Microsoft dat het zo slecht is, maar het oog ziet altijd van zich af.
Link naar reactie
Ik denk ook wel dat een gestructureerd marketing plan veeel effectiever zou zijn. Maar het gaat erom dat je zorgt voor een stunt en publiciteit! Als je niets met Firefox hebt, dan begrijp ik ook wel dat je liever je geld ergens anders aan zou besteden, maar waarom post je dan in dit topic? En 't argument van, geef het aan een ander doel slaat helemaal nergens op natuurlijk.
Link naar reactie
[quote:a9c3c155c1="taco78"]Spyware begint bij je zelf surfgedrag etc.. [/quote:a9c3c155c1] Dat is zeker waar, vandaar dat voor zoveel mensen het zo handig zou zijn om een andere browser dan IE te gebruiken. Als jij IE prettig vindt werken dan zou ik als ik jou was vooral er niet van afstappen. Wat ik wel wil zeggen is dat wanneer je veel op het internet komt een andere browser een waardevolle aanvulling kan zijn.
Link naar reactie
[quote:5418add40a="Emielcuijk"]Nou IE voldoet voor mij per definitie niet. Als ik achter iemand anders zijn computer zit met IE heb ik de volgende frustraties: meeste mensen hebben niet alle updates dus kan ik mijn gmail niet gebruiken, en als ik alles moet updaten tot ik gmail kan gebruiken ben ik daar echt lang mee bezig. IE heeft als bijna enige browser geen tabbed browsing, en als je dat gewend bent wil je niet anders. Bij ie kun je niet zomaar de page source zien, heel irritand als je een website aan het maken bent en hier en daar op internet ideeen wil opdoen. Dan nog het probleem dat als je een paart seconden op internet bent met IE zit je windows pc al vol met spyware. En IE heeft standaard geen Google bar, ja ik weet je kunt hem installeren, maar als firefox dat standaard heeft en op alle fronten beter is. dus dit zijn een aantal redenen waarom ik geen IE gebruik[/quote:5418add40a] Ik weet nog een goede remedie, om je niet te hoeven storen aan IE, gewoon niet achter andermans PC gaan zitten. Wat een flauwe argumentaties, ik ben geen tabbled browsing gewend, dus wil ik ook niks anders, en de page source heb ik niet nodig, ik bedenk mijn eigen ideeen wel. En waarom moet je zo hoognodig achter andermans PC je Gmail kunnen bekijken? Ga lekker weer spelen in de zandbak, maar niet met andermans zandvormpjes hoor, want die maken andere figuurtjes. :wink:
Link naar reactie
[quote:ded05608a2="Emielcuijk"]scan jou computer eens met adaware en dan nog iets, IE draait alleen op windows dus dat is zoiezo al een groot nadeel, als je mac os of linux hebt werkt het nieteens.[/quote:ded05608a2] waarom zou je dat gebruiken ?? en linux en mac hebben ook wel een ingebouwde browser. Met windows kun je gewoonweg het meest, werkt het prettigst, is snel en geeft geen problemen. En het idee om geld in te zamelen voor een superdure advertentie waar je niets mee opschiet is gewoonweg dom.
Link naar reactie
[quote:6ac987cce6]Ik denk ook wel dat een gestructureerd marketing plan veeel effectiever zou zijn. Maar het gaat erom dat je zorgt voor een stunt en publiciteit![/quote:6ac987cce6] Firefox is geen commercieel product in tegenstelling tot IE/Windows, daar haalt Firefox z'n kracht vandaan, en wat verzind iemand? Laten we het in de media gooien!! dom dom dom. Waarom denk je dat bijvoorbeeld Linux niet pagina groot in de krant wordt gezet Linux is ook geen comercieel product daar werkt het ook met mond op mond reclame, en toch kent iedereen Linux! [quote:6ac987cce6]Als je niets met Firefox hebt, dan begrijp ik ook wel dat je liever je geld ergens anders aan zou besteden, maar waarom post je dan in dit topic? En 't argument van, geef het aan een ander doel slaat helemaal nergens op natuurlijk.[/quote:6ac987cce6] Vrijheid van meningsuiting of wil je mij de mond snoeren? [quote:6ac987cce6]Dat is zeker waar, vandaar dat voor zoveel mensen het zo handig zou zijn om een andere browser dan IE te gebruiken.[/quote:6ac987cce6] Weet je waarom er in 1 keer zoveel mensen Firefox gebruiken? Mond op mond reclame, en er bij willen horen want je zal toch maar internet explorer gebruiken :evil:
Link naar reactie
[quote:8aa8dacf69="taco78"]Firefox is geen commercieel product in tegenstelling tot IE/Windows, daar haalt Firefox z'n kracht vandaan, en wat verzind iemand? Laten we het in de media gooien!! dom dom dom. Waarom denk je dat bijvoorbeeld Linux niet pagina groot in de krant wordt gezet Linux is ook geen comercieel product daar werkt het ook met mond op mond reclame, en toch kent iedereen Linux![/quote:8aa8dacf69] Ok volgens mij begrijp ik nu je punt. Maar denk je dat het image van Firefox opeens omdraait naar een commercieel product? Dat vergelijkbare acties zijn voor Linux is omdat daar maar ongeveer 0.1% van de lezers iets aan heeft. Aangezien je behoorlijk veel computerkennis moet hebben om het te gebruiken. Firefox gaat over een veel grotere doelgroep. [quote:8aa8dacf69="taco78"][quote:8aa8dacf69]Als je niets met Firefox hebt, dan begrijp ik ook wel dat je liever je geld ergens anders aan zou besteden, maar waarom post je dan in dit topic? En 't argument van, geef het aan een ander doel slaat helemaal nergens op natuurlijk.[/quote:8aa8dacf69] Vrijheid van meningsuiting of wil je mij de mond snoeren?[/quote:8aa8dacf69] Zeker niet, de topicstarter wilde met dit topic de actie onder de aandacht brengen, niet om een discussie te starten over of een dergelijke actie wel nuttig zou zijn. Maarja dat is al vol in gang :) [quote:8aa8dacf69="taco78"] en er bij willen horen want je zal toch maar internet explorer gebruiken [/quote:8aa8dacf69] Waarbij?? Alsof je populair bent als je FF gebruikt. Ik ken alleen FF gebruikers die daar een goede reden voor hebben. [size=8:8aa8dacf69]'t is een pittige discussie maar gebruik liever niet die evil smilies, die lokken een flame uit, als ze het zelf al niet zijn.[/size:8aa8dacf69]
Link naar reactie
[quote:d8a8830aa4="Ruudfeen"]Dat vergelijkbare acties zijn voor Linux is omdat daar maar ongeveer 0.1% van de lezers iets aan heeft. Aangezien je behoorlijk veel computerkennis moet hebben om het te gebruiken. Firefox gaat over een veel grotere doelgroep.[/quote:d8a8830aa4] Dan heb je nooit de Linux topic gezien daar wordt toch behoorlijk veel gepost, en ik moet zeggen dat Firefox lang niet zo makelijk is als beweerd wordt, extensies anyone? [quote:d8a8830aa4]Zeker niet, de topicstarter wilde met dit topic de actie onder de aandacht brengen, niet om een discussie te starten over of een dergelijke actie wel nuttig zou zijn. Maarja dat is al vol in gang :) [/quote:d8a8830aa4] dit is een forum daar mag worden gediscuseerd worden. [quote:d8a8830aa4]Waarbij?? Alsof je populair bent als je FF gebruikt. Ik ken alleen FF gebruikers die daar een goede reden voor hebben.[/quote:d8a8830aa4] Maar er wordt vaak behoorlijk geflamed op IE6. En de reden uhmm om pron en crack sites te bezoeken. anders zal ik geen reden weten. [quote:d8a8830aa4]'t is een pittige discussie maar gebruik liever niet die evil smilies, die lokken een flame uit, als ze het zelf al niet zijn.[/quote:d8a8830aa4] :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...