Ga naar inhoud

FIREFOX


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou IE voldoet voor mij per definitie niet. Als ik achter iemand anders zijn computer zit met IE heb ik de volgende frustraties: meeste mensen hebben niet alle updates dus kan ik mijn gmail niet gebruiken, en als ik alles moet updaten tot ik gmail kan gebruiken ben ik daar echt lang mee bezig. IE heeft als bijna enige browser geen tabbed browsing, en als je dat gewend bent wil je niet anders. Bij ie kun je niet zomaar de page source zien, heel irritand als je een website aan het maken bent en hier en daar op internet ideeen wil opdoen. Dan nog het probleem dat als je een paart seconden op internet bent met IE zit je windows pc al vol met spyware. En IE heeft standaard geen Google bar, ja ik weet je kunt hem installeren, maar als firefox dat standaard heeft en op alle fronten beter is. dus dit zijn een aantal redenen waarom ik geen IE gebruik
Link naar reactie
Bij mij heeft Gmail altijd nog gewerkt, ook op school ed. Spyware ligt aan de gebruiker, niet aan IE, als firefox de beste was was daar wel een shitload aan spyware voor te vinden, omdat dat commercieel aantrekkelijker is. Tabbed browsing mis ik niet, vind het alleen maar onhandig, omdat je dan 2x moet klikken wil je een gewenste site weer openen, 1x voor FF, dan nog een keer de site aanklikken :roll: Page source is meestal wel op te vragen, dus dat probleem zie ik ook niet. nou en dan installeer je toch lekker de MSN toolbar :D
Link naar reactie
De erste spyware ligt aan de gebruiker, maar je kunt een windows computer met IE niet spyware vrij houden, ook jij niet, run adaware maar eens. En Firefox is gewoon veiligger. Ik weet niet precies waar je het over hebt met je 2 keer klikken en ff, maar je hebt 2 opties; rechter muisknop open in new tab en ctrl tab voor een nieuwe tab. En iedereen die ik heb gesproken en tabbed browsing heeft uitgeprobeerd zegt ik zou niet meer terug willen. Maar dit is subjectief, maar de mogelijkheid word geboden. ik weet wel dat je met IE ook wel achter de page source kunt komen, maar waarom moeilijk doen als er een browser die zoiezo op zeer veel fronten beter is het makkelijk kan. En hier weer het zelfde waarom een msn toolbar installeren als er een browser is die al dat soort dingen al standaard heeft. en dat je je gmail hebt kunnen openen ligt aan het feit dat er veel updates zijn geinstalleerd en dit is bij veel mensen niet het geval.
Link naar reactie
maar wat is nou het idee? Naamsbekendheid voor FFox of IE flamen? FFox hanteert de afspraken over html en css zeer strikt en is dus een zege voor webbouwers. Niet voor niets wordt er in de nieuwste boeken over css al uitgegaan van FFox en is IE de alternatieve browser! Aanpassingen, hacks, workarounds worden dus gegeven voor IE omdat DIE de regels/standaarden niet nastreeft. Tereinwinst en naamsbekendheid zijn dus evident, het procces is al ingezet. Nee stort je geld liever op een rekening voor hulp aan landen die niet zo economisch welvarend zijn als de getroffen Aziatische landen. Landen die nu dus totaal geen aandacht meer krijgen. Even lekker gebruik maken van de algehele "doneer hype" Flikker toch op zeg :evil:
Link naar reactie
En dit is het zoveelste "FF vs. IE" gezeik. Sorry hoor, dit vind ik nou kinderachtig. Beide hebben voor- en nadelen, maar mensen met een fetish voor de een zullen nou eenmaal nooit overtuigd worden door argumenten voor de ander. En wat betreft die advertentie: ik zie daar het nut niet van in... stort die €35000 lekker op giro 555 ofzo. Daar heeft de wereld imho veel meer aan. Bovendien is het feitelijk spam!
Link naar reactie
[quote:b9775b5969="taco78"]Het geld kunnen we wel beter besteden Asie anyone?[/quote:b9775b5969] Lijkt me niet relevant in dit topic, persoonlijk vind ik dat azie wel genoeg aandacht heeft en dat andere [url=http://www.rodekruis.nl/nieuws/nieuws.phtml?nieuws_id=333&PHPSESSID=a11a0a35c9e170a7888d279c2ce6f70c]rampen[/url] ondergeschoven kindjes zijn geworden...
Link naar reactie
Dat laatste lijkt me ook niet relevant, het ging hier om een melding dat een aantal firefox fans bezig zijn met een advertentie in de telegraaf. Ik heb dit hier gepost omdat ik een groot voorstander ben van open source software en firefox, en ik wilde dit dus bij alle computer fanaten onder de aandacht brengen. Dit heeft verder nix met azie of wat voor goed doel dan ook. deze goede doelen zijn dus ook helemaal niet relevant in deze topic.
Link naar reactie
IE is Nederlands en ik ben er gewend aan, hoef geen andere browser en met 1 advertentie op de telegraaf help je de newbies toch niet om, die weten waarschijnlijk niet eens wat ze precies moeten doen, of hebben er geen zin in, en de pro-user of tweaker die het wil gebruiken heeft het al, de ander laat het toch links liggen...
Link naar reactie
Het maakt niet uit waar je van houdt of welke beter zou zijn. Het idee om een inzamelingsactie te houden voor zoiets onbenulligs, en dan ook nog voor een commercieel bedrijf, is gewoon idioot. Ik denk dat ze zich een aap lachen bij het moederbedrijf, en het vervolgens best aardig vinden zo'n voor hun gratis reclame. Elke discussie over pro en contra van de concurenten is hier verder volkomen irrelevant.
Link naar reactie
Established in July, 2003, with start-up support from America Online's Netscape division, the Mozilla Foundation exists to provide organizational, legal, and financial support for the Mozilla open-source software project. The Foundation has been incorporated as a California [b:c29cd0883e][u:c29cd0883e]not-for-profit[/b:c29cd0883e][/u:c29cd0883e] corporation to ensure that the Mozilla project continues to exist beyond the participation of individual volunteers, to enable contributions of intellectual property and funds and to provide a vehicle for limiting legal exposure while participating in open-source software projects.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...