Ga naar inhoud

Opschonen windows??


anoniem

Aanbevolen berichten

daar sluit ik me helemaal bij aan! gewoon een cd-r branden, met alle programma's die je vaak gebruikt, inclusief backup's van documenten mail etc. dan een keer per -pakweg- 4 maanden formatteren, en alles opnieuw installeren. kost zo'n 3 a 4 uurtjes, maar als je het goed plant, is je pc daarna sneller als ooit tevoren! jules ps vergeet niet om alle tweaks etc. ook op te schrijven, zodat je ze dan weer snel toe kunt passen
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

nah ik ben toch wel een groot voorstander van format + image install. Terwijl ik me toch elke 3 dagen helemaal lam clean, defrag en optimaliseer... Tis gewoon zo dat eens in de zoveel maandjes ik het gevoel heb dat mijn cleaning rituelen niet genoeg zijn voor een optimale werkingvan mijn pc. Dan gaat de format eroverheen en daarna de img. en tot nu toe ( al jaren ) loopt tie daarna weer een heel stuk beter/sneller/lekkerder...
Link naar reactie
een image is -heel simpel- een complete kopie van je hele harde schijf, opgeslagen in een groot "zip" bestand. echter geen gewoon, maar een exacte kopie, die kun je niet zo maar maken. heb je programma's voor nodig. De nieuwste notron ghost is daar heel erg geschikt voor. helaas wel engels, maar super gebruiksvriendelijk. verdere programma's ken ik niet, zou je moeten zoeken. jules
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...